torsdag 11. juni 2009

Last day of School

Da har jeg endelig fått besøk. Jeg og Becky plukka opp mamma, tante Berit og Jakob i Milwaukee idag, og det var egentlig en litt merkelig følelse å se dem igjen. Veldig godt, men litt rart. Jeg var litt nervøs før de kom fordi jeg var ganske spent på hvordan de ville gå overens med familien og sånt. Gikk veldig bra! Jakob gled rett inn i gjengen og mamma og Berit går godt overens med Becky og Bryan. Engelsk kunnskapene kommer seg etter hvert. Jeg er glad :) Etter middagen tok Bryan oss med på en kjøretur til Port Washington så de fikk se Lake Michigan. Var veldig fint i solnedgangen! I morgen skal vi etter planen ta en tur til Mayfair (et kjøpesenter) for å handle litt gaver og sånt styr til dere der hjemme. 5:30 pm må jeg være tilbake på skolen for Graduation Practice.

I dag var også min siste skoledag i USA! Jeg hadde en ganske stor prøve i kjemi, en liten prøve i matte og en framføring av et prosjekt i arkitekt-klassen min. Her er vi mye mere effektive enn Norge er de siste ukene av skolen! Men ellers var det en ganske koselig, men litt merkelig dag. I resten av mattetimen spillte vi spill, og i choir var det bare kos og "fun songs" Kan nesten ikke tro at det er over nå. I overimorgen er det Graduation, etterpå har vi en dag til å ta det med ro (med ro mener jeg masse pakking!!!), neste dag drar vi til Chicago!

Sykt, sykt sykt...

Ingen kommentarer: