tirsdag 9. juni 2009

Because I knew you, I have been changed for good <3

Som sagt var det Graduation Party hos Alejandro i helga, og det var kos. Kjempetrivelig vertsfamilie og kjempefint hus var det også! Jeg og Gabi kom dit først i 4:30 tida. Vertsfamilien hans kom akkurat hjem, men han var fremdeles på skolen for å ta bilder og sånt. Vi ble dermed med vertssøsteren hans til skolen for å hente han. Der møtte vi også Soo, Sara, Calla, Elayna, Callie, og Georgia, og deres utvekslingsstudent fra Brasil! Soo, Sara, Calla og Elayna skulle først til Felipe's Graduation Party, og komme til Alejandro etterpå. Litt dumt at de var på samme tid da men...



Så i begynnelsen ble det bare meg, Alejandro og Gabi + vertsfamilen. Kom en del naboer og vertsslektninger etter hvert. Men som jeg sa, var absolutt veldig koselig! Masse god mat. Alejandro hadde også laget en video av seg selv med masse bilder gjennom hele oppveksten hans! Etter hvert kom Soo, Sara, Calla og Elayna og vi spillte Apples to Apples. Genialt spill! Som vanlig gikk tiden alt for fort og tiden kom da vi måtte ta avskjed. Og nå var det virkelig avskjed! Calla får jeg sikkert se igjen på min Graduation men that's it. Det blir veldig rart og vanskelig altså. Men så har jeg bestemt meg for å dra til USA igjen om noen år, og seff kommer Spania før det, muligens neste sommer!! DET blir supert det!

Ellers fikk jeg tilbake Matte eksamen som jeg fikk "gjetta" meg fram til 100% på!!! Har en eksamen til i Chemistry på torsdag, men rekner med at det går strålende det også. Også er det kun 2 skoledager igjen. Bestemte meg for å ta meg fri på fredag fordi mamma, tante Berit og Jakob er her, også er det bare en halv skoledag uansett!

Spanande!

Ingen kommentarer: