søndag 14. juni 2009

Graduation!

I går var det endelig/allerede min tur til å ha Graduation. Jeg likte sermonien veldig godt. Spessielt når Mrs. Kuphal skulle holde tale. Jeg har aldri hatt henne, så jeg kjenner henne ikke, men hun skal visst være en veldig god engelsklærer. Først snakka hun litt, derettertok hun fram en campingstol og et bål laget av papp. Etterpå tok hun fram en gitar og sang en sang hun hadde skrevet selv! Og sangstemme hadde hun slettes ikke!!! Det er vanskelig å forestille seg, men jeg er kjempeglad for at Berit har det på tape! Jeg hadde også siste sang med koret, siste sang med bandet, siste gangen jeg så alle sammen. Etterpå ble Calla med over til oss, og vi hadde hjemmelagede hamburgere. Vi var i det minste kjempeheldige med været!


Koret...




Lue-kastingen er en veldig fin tradisjon!


Calla og meg


Becky, meg, mamma og Steve

I dag har tiden gått mest til pakking, pakking og pakking. Vi var også ut og spiste en siste middag sammen. Etterpå kjørte Bryan oss rundt en del plasser, mest som ikke jeg hadde sett før heller. Men over til pakkingen, VANSKELIG! Vi fant ut at vi må kjøpe en ny bag eller koffert i Chicago. For nå har jeg stappet full 1 koffert, 2 bager, 1 ryggsekk og EF-bagen + noe i mamma sin koffert! Vi har jo tenkt å handle litt i Chicago også, så ny bag eller koffert er eneste utvei.

Nå har jeg hatt min siste dag i Moser-huset i USA. Siste måltid, siste fjøsbesøk, siste møte med Bryan, siste natt, siste alt! Men jeg vet jeg vil se mange igjen. En gang...

Ingen kommentarer: