tirsdag 5. mai 2009

Litt bedre tid = rydding

Det er hvertfall noen ting som er bra med at jeg ikke har det så travelt lengre. Jeg fikk nemlig rydda ut kofferten fra Texas akkurat nå! Den har stått der og ventet leeeeeeeenge for å si det sånn. Fikk også rydda vekk litt andre ting og tang som lå og slang rundt om kring på rommet mitt.

Også fant jeg endelig teksten til Reis Meg Opp (You Raise Me Up)

Når jeg er nede under mørke skyer
Når stormen sliter i mitt tunge sinn
Da sitter jeg og venter her i stillhet
Til du er nær og hører stemmen min

Så reis meg opp og bær meg over havet
Reis meg opp og sett min fot på fjell
Jeg er sterk på dine sterke skuldre
I kraft av deg er jeg mere enn meg selv

Det finns en sult en hunger i vårt hjerte
En evig lengsel etter noe mer
Men når du kommer til meg som et under
Er det et glimt av evighet jeg ser

Følger også fortsatt spent med på Paradise Hotel, men har bare kommet til episode 20 ennå, så ikke fortell meg hvem som vinner!

Ingen kommentarer: