mandag 4. mai 2009

Korsang

Er det flere enn meg som får helt frysninger av denne?



Team Hanne fortjente virkelig å vinne! Jeg syntes det var litt ekstra kos siden jeg (skolen min) har møtt henne og sunget sammen med henne 2 ganger :P Hvor morro hadde det ikke vært å vært med på noe sånt som dette da?! Håper det blir en sesong til, og da bør noen fra Surnadal være med! Hva med Henning Sommerro eller Tone Søyset Døving? Kommer ikke på flere navn i slengen...

Å melde meg på koret etter jul er noe av det lureste jeg har gjort her borte. Angrer litt på at jeg ikke valgte det fra starten av, men det kan man ikke gjøre noe med nå! Det er skikkelig kos å synge hver dag, også har vi det veldig morsomt sammen. Skulle ønske jeg hadde mulighet til å bli med i Tormod når jeg kommer tilbake, men det går jo ikke når de har samme øvingskveld som Hornmusikken. Her er et par av sangene vi synger for tiden (ikke sunget av oss selvfølgelig) Men disse to er så utrolig fine!!

One Day More


Prayer of The Children


Jeg savner virkelig teateret allerede. Hva skal jeg finne på nå?? Trenger noen tips!!

2 kommentarer:

STINE sa...

Hei Terje! Stine her. Den sangen "Reis meg opp" er nydelig. Du vet ikke tilfeldigvis hvor jeg kan finne teksten til den?

Ikke lenge til du kommer hjem nå... D BLI BRA!

Terje sa...

Hei!
E ha lett etter teksta sjøl, men finn den ikkje...

Ikkje lenge no nei Stine :)