søndag 3. mai 2009

Herlige tider

Yard Sale er nå over, og jeg savner det virkelig allerede. Blir veldig rart å ikke dra på øving i morgen. Har hatt en fantastisk tid med alle sammen i oppsetningen. Teateret er basicly the eneste jeg har hatt tid til å holde på med etter Texas. Har hatt veldig lite fritid i det siste, og nå blir det vel en brå overgang til å ikke gjøre noe igjen, tenker jeg. Men overlever gjør jeg nok.

Onsdag ble en ganske utslitt, men morsom dag. Siden jeg hadde øving kl 4 den dagen, bestemte jeg meg for å gå litt rundt i Kewaskum og ta bilder mens jeg ventet etter skolen. For en stund siden gikk det opp for meg at jeg ikke hadde tatt ETT bilde i hele Kewaskum ennå (bortsett fra noen inne på skolen under musicalen) Spiller egentlig ingen kjempestor rolle, siden jeg omtrent aldri er i Kewaskum utenom skolen. Så da ble jeg litt turist igjen. Tok ikke noe av selve skolen, fordi det var folk utenfor der, og det ville sett dumt ut å gå rundt og ta bilder av den som en turist, nå når jeg har bodd her i 9 måneder :P


Milwaukee River og vanntårnet


Main Street


På noen måter minner det litt om Western synes jeg

Når de fleste av oss kl 4 var klar for øving, fikk vi nemlig vite at det var noen eldre damer der, klare for å se en forestilling! Vi skulle egentlig ha en gratis forestilling for pensjonister, men det ble avlyst for en stund siden på grunn av lite planlegging og tid. Men siden de var der, måtte vi framføre som om det var en ekte forestilling likevel! Vi henta to av guttene fra kjøreundervisning, og fikk tak i resten av de som ikke var der, og fikk starta opp 4:08! Alt gikk overaskende bra, og forestillingen ble super! Så da fremførte vi altså for 7 eldre damer + mattelæreren min. Etterpå hadde vi en times pause for å spise, før vi skulle være tilbake for mer øving kl 7. Jeg, Kalvin, Katelyn og Nicole bestemte oss for å gå til Coffee Corner. Vi kunne ikke vaske av oss sminken før vi dro, så det ble jo litt interessant, med tanke på at Officer Fazio har bart :P


Kalvin, Katelyn og meg


Meg, Nicole og Kalvin

På Torsdag hadde vi 2 forestillinger for The Middle School, så vi måtte ta oss fri fra skolen. De gikk også veldig bra, og vi følte at showet ble bare bedre og bedre. Fredag var dagen for den ekte premieren, og det ble selvfølgelig litt ekstra spennende, siden folk faktisk hadde betalt for å komme å se på oss. Det ble nok en super forestilling, og Nick og David (verdens beste direktører) fikk masse gode tilbakemeldinger under pausen og etterpå.

I går (Lørdag) var jeg oppe kl 9, fordi jeg skulle møte en gjeng av utvekslingsstudenter og Calla igjen! De hadde noe Jazz greier på gang kvelden før, men jeg kunne selvfølgelig ikke være med på grunn av Yard Sale. Så vi fyllte opp et par av de hvite van'ene igjen, og kjørte ned til Milwaukee for å se noe Titanic greier i Milwaukee Public Museum. Det var veldig kult. Vi fikk et boardingpass hver, med en navnet på en ekte passasjer i. Jeg ble (faktisk) en 61 år gammel mann fra Norge!! Desverre døde jeg, men min andre kone fødte tvillinger i 1911 ;) Noe annet interessant er at en førsteklasse's billett på den tiden kostet hele 4 500 dollar (tilsvarer over 76 000 dollar i dag!!!) En tredjeklasse's billett som Johan (min person) reiste med var 35 dollar (= 620 dollar i dagens verdi) Dyrt nok det også. Etterpå ble noen igjen i Milwaukee, mens noen måtte hjem til Prom. Jeg ble med den første van'en hjem, siden jeg måtte være tilbake på skolen kl 6 for den siste forestilligen. Calla skulle egentlig komme å se denne kvelden, men hun rakk det desverre ikke, på grunn av at hun måtte kjøre noen av utvekslingsstudentene helt til Green Bay. Men heldigvis har vi også denne forestillingen på DVD :D Etter en ny, vellykket forestilling var det tid for et Cast Party hos Destin! Det var helt utrolig morsomt, og jeg kom ikke hjem igjen før over 2! Kelsey (som forøvrig er Kelvin's søster) var så snill å kjøre meg hjem igjen!








Vi angrep bilen til Nick og David, når de endelig kom!

Og til slutt noen bilde tatt av en fotograf, under en av de siste øvingene:


Meg som en veldig hyper turist!


Sandaler med sokker i er hawt


Meg og Tray som veldig seriøse politimenn!


(dingdong) THE DOOR!


Full Cast

3 kommentarer:

Leonie sa...

Haha,hærlige bilder!Ser ut som det var skikkelig gøy!

Anonym sa...

Kjempestilig med bart Terje!!

Anonym sa...

Kjæmpegøytt Terje ! Klæm frå Mamma.