fredag 6. mars 2009

Snart travelt igjen

Denne uka har gått veldig fort! Mandag, tirsdag og onsdag gikk som vanlige, men i går hadde vi konsert på skolen. Korene og bandet, og så var det noe kunstutstillingsgreier. Gikk bedre enn forventet egentlig, og koret var jo ganske bra :) Mamma og Berit: Dere får nok høre både koret og bandet under graduation sermonien. Var i generelt veldig godt humør igår, 1: Jeg liker egentlig konserter, 2: Været har vært helt kanonbra de siste dagene (oppmot 15+ igjen) 3: Det kom en pakke i posten med FIRE kartonger med påskeegg!! Skal prøve å spare en stund, og kanskje dele litt med familien...

Idag var ikke så værst heller. Etter skolen ble jeg igjen for å stille opp til audition for School Play'et. I år skal vi sette opp en komedie kalt Yard Sale. Har aldri hørt om det før, men det virker som om det er ganske så bra. Mange morsomme karakterer :) Showet har premiere i begynnelsen av mai, så nå ser jeg fram til to ganske travle måneder! Øving fra 6-9 mandag, tirsdag, torsdag, og noen fredager om nødvendig. Gleder meg på dette egentlig! Alle som stillte opp får være med i stykket, men på mandag får vi vite hvem vi skal være i hvem...

Ikke mye planer for helga, men i morgen skal jeg, Bryan og Steve hjelpe Bryan's nevø, Jake med å vaske i et gammelt skittent fjøs. Jake skal begynne med melkekyr der, og da må det vaskes grundig! Ellers bør jeg nok øve meg på Solo & Ensemble som er neste lørdag. Skulle ta med instrumentet hjem fra skolen idag, men bandrommet var låst når jeg var klar for å dra hjem. Men synge kan jeg hvertfall gjøre imorgenkveld, eller på søndag. Nå tenkte jeg at jeg skulle se Norske Talenter på web-TV før jeg legger meg.

God natt/morgen

Ingen kommentarer: