søndag 1. mars 2009

Heisann!

I den siste tiden har jeg oppdatert veldig lite, og når jeg først har gjort det, har det uheldigvis blitt masse negativt. Ikke missforstå meg. Jeg har det veldig bra her borte, men jeg mangler ting å skrive om. Men det skal bli kjempegodt å sette føttene på norsk jord igjen i juni :) Som dere ser her over til høyre, ser det ut som om jeg reiser hjem den 18. juni, så det blir nok Laks'n og DDE på meg i år, noe som skal bli supert!!!

Denne helga var slettes ikke så værst! Igår kveld var vi, familien, på kino og så Grand Toreno. Veldig bra film som anbefales på det sterkeste! Etterpå dro vi til Appelbee's for å spise middag. Jeg kom på at jeg skulle spandere, maten var god, og alle var glade :) Idag har det skjedd minimalt, men det er litt godt på en søndag. Noe som ødelegger søndagene er at jeg alltid har mattelekser som må gjøres, og idag hadde jeg store problemer og måtte droppe noen oppgaver rett og slett fordi jeg ikke har peiling! Håper jeg finner ut av dem i morgen... Ellers er det bare en normal skoleuke i vente. Men på torsdag skal det være konsert på skolen. Både band og kor og noe kunstutstillingsgreier. Har ikke så stor tro på bandet vårt, men koret kan gjøre det bra. Er kjempeglad for at jeg ble med i koret!

Ellers har fristen for å søke på skole til høsten gått ut, og jeg har nå søkt på å gå sisteåret i *trommevirvel* Trondheim og i Surnadal. I Trondheim har jeg satt opp Midtbyskolene, Strinda, Ringve og Heimdal som ønsker. Siden sjansen for å komme inn i Trondheim er minimal (siden det er et annet fylke) er sjansene ganske store for at det blir Surnadal VGS til høsten, men jeg skal innrømme at det hadde vært SUPERT å bodd i Trondheim og vært Russ '10 sammen med Stine (+ kanskje flere) Btw: I miss you all!!! Vi får se hva det blir til i sommer...

Nå venter jeg på Påskeegg som mamma har sendt over dammen!!
Peace out!

2 kommentarer:

Caroline Roesnaes Hagelien sa...

Spanderte du middag på hele familien? jeez, det var snilt :D

Og jeg fant forresten også ut at vi måtte søke om skoleplass... jeg gikk inn på vigo, men der kunne jeg visst bare søke om skole for 2.året lol, så håper min min tok seg av den biten.. if not: ehm...?

påskeegg a du! Skal du til Texas during spring break? Skulle ønske jeg kunne, men skal til florida med vertsfamlien (haha, ikke at det er så mye verre).. hadde vært kos å dratt med alle utv.studentene igjen da:) Vi er den beste gjengen!

Well, ttyl!
Ps! jeg har også masse lekser.. jeg har på en måte bare utsatt og utsatt det.. haha

Terje sa...

Fant ut at jeg kunne spandere på alle ja ;) Du burde ta kontakt med skolen din og høre om de har/skal ordne det for deg.

Du blir savnet på Texas turen ja!!! Men vi får vel treffes ved andre anledninger ennå?