søndag 22. februar 2009

Halvdødt?

Jeg mener det, jeg beklager virkelig at INGENTING har skjedd her på bloggen i det siste! Jeg må skjerpe meg. Venter man lengre og lengre med å oppdatere, blir det tungere å ta igjen, men nå skal jeg bli flinkere igjen!

I tiden etter Hawaii har det egentlig skjedd ingenting, og ting som etter planen skulle skje, har aldri skjedd. Først var det Alejandro som ikke kom likevel. Så ble også Valentine's Party'et avlyst på grunn av at Calla's mor er alvorlig syk, og at hun måtte ta seg av henne. Og på fredag nå var det meningen på Bowling sammen med Louisa og flere (som først var planlagt til å være forrige fredag) men så ble det også avlyst på grunn av at jeg og Louisa ble syke! Jeg var ganske dårlig form før helga egentlig. Torsdag og fredag var et hælvette på skolen. Hodepine og svimmelhet, frøys hele tiden. Var så ille at jeg egentlig burde dratt hjem på fredag, men jeg holdt ut. Når jeg kom hjem fra skolen sov jeg omtrent i et sett helt til lørdags morgen!!! Begynner å dra meg til igjen nå, så det blir vel vanlig skole imorgen. Det er vanskelig å synge i kor når stemma er 97.5% borte.

Det er nå under 3 uker igjen til Solo&Ensemble opplegget. Nervene begynner å komme litt, men det skal heldigvis ikke gjøres forran en haug med folk. Du spiller/synger forran 3-4 drommere tror jeg, som avgjør om du går videre til State. Litt sånn Idol opplegg, bortsett fra at du må velge sanger fra en liste. Noe som gjør alt dette litt ekstra spennende nå, er at jeg også skal prøve meg på å SYNGE en solo! Et stykke kalt The Vagabond. Vet ikke helt hvordan det skal gå, men det blir nok spennende å se.

Som jeg lovte skal jeg bli flinkere, men dere skal også bli litt flinkere. Nemlig med kommentarer. Jeg vet at dere er her inne å leser, så hvorfor ikke legge igjen en kommentar eller en tilbakemelding? :)

Jørgen + Øyunn: Gratuler me nytt hus! Gle me t å sjå :D

Skjer det noe spennende i Surnadal??

2 kommentarer:

Anonym sa...

lite så skjer her i Surnadal....lykke til i i songkonkurransen da:)

Caroline Roesnaes Hagelien sa...

Ja, lykke til! :) Er enig med kommentarene gitt.. er ikke mye som skjer på bloggen min heller.. Føles ut som at jeg skriver til meg selv, enig? haha

Håper alt står bra til med deg, og at vi sees snart igjen!!

Caroline :)