mandag 9. februar 2009

Hetebølge...

Litt godt å være i gang med en ny uke. Helga ble ikke noe særlig egentlig. Som jeg sa hadde jeg planer om å finne på diverse ting, men det ble ingenting av det... Alejandro har vært midt oppi et styr med familien, og skal sikkert bytte i nærmeste fremtid, så jeg skjønner jo at det var vanskelig, men jeg hadde gledet meg så mye til å treffe han igjen.

Helt vanlig skoledag idag. I kjemi blanda vi jern og svovel og fikk til ei helt forferdelig lukt som spredde seg utover gangene i skolen. Ei gruppe brukte nemlig 20 ganger for mye svovel! I Pre-Calculus er det fortsatt mye repetisjon, så det går stort sett greit ennå. I Choir så vi begynnelsen av Mamma Mia idag, fordi Mr. B var borte. Også skulle vi skrive opp hva sangene het og hvem i filmen som sang den. På grunn av mamma har jeg alle Abba sangene klistra i hjernen med både titler og tekster, så d va ittjnå problem :D Får bare lyst til å synge med, hehe... Band er som normalt. I Architectural Design and Theory holder vi på å lære oss å bruke et program på dataen for å lære oss å tegne hus. Boka må være laget for de som ikke vet hvordan man slår på datamaskina en gang! "It is very easy, but you would probably never guess how it is done" er en av sitatene. Jeg og Kelsey er langt forran alle andre, sånn som jeg, Karissa og Louisa var i Digital Imaging.

Været i Wisconsin er veldig variert! Jeg tror noe av grunnen er at ALT kommer innom her. Nedbør fra Stillehavet, Iskalde fronter fra Canada, varme strømmer fra Mexico. I de siste dagene har det faktisk vært opp mot 10'C her! Personlig syns jeg at alt over 0'C føles varmt nå, i morgen skal det bli enda varmere! Opp mot 15'C!!! Kommer til å dø av heteslag jeg...

Ellers er det ingen spesielle planer for uka, men på fredag blir det muligens Bowling for Louisa's bursdag, og på lørdag skal jeg på skitur og Valentine's Party sammen med Calla og Co, og alt som skjer sammen med dem er det bare å glede seg til!