tirsdag 13. januar 2009

Videoklipp

Her er videoklippene fra søndag. Lyden ble dårligere etter at jeg konverterte dem, men de ble ganske kraftig redusert i størrelse også, så det er vel naturlig! Jeg ble overasket over at kameraet mitt kunne ta opp videoer i så bra kvalitet. Kan komme hendig noen ganger det ;)


På grunn av lite plass på kameraet, ble dette klippet ganske kort!
Måtte slette ett og ett bilde etter dette, for å få til mer.


Her ble det et lengre ett. Dette var virkelig imponerende!
På begge klippene hører man godt at Marco ler i bakgrunnen :P


Vet ikke hvor stort Bandet virkelig er, tror det er opptil flere hundre medlemmer!
Men nok en gang var kameraet fullt igjen...

Ellers har det ikke skjedd noe spessielt idag. Men temperaturene har begynt å gå nedover her nå, så jeg er glad for å være inne i et godt og varmt hus! Vi fikk heldigvis til å fikse de problemene idag :) Og om TI dager har jeg ankommet mitt ferieparadis!!!

Mamma: Du kan ringe meg imorgen (Onsdag) mellom kl 2-3 (9-10, norsk tid)

Ingen kommentarer: