fredag 9. januar 2009

Usikkerhet...

Jeg skal være ærlig. Sannheten er at jeg ikke har det sånn kjempebra for tiden. Skolen er topp, men i den siste tiden har ting forandret seg mellom meg og vertsfamilien min. Jeg føler meg ikke inkludert i familien på samme måten som jeg har gjort før. Noen ganger følest det som om jeg bare er en som bor her. Ingen god følelse altså. Det er også et større problem å kommunisere med dem.

Ikke missforstå meg, jeg har alltid likt dem og sett på dem som en god og varm familie, men hvor er den gode varmen blitt av? Jeg er nå forferdelig usikker og vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke hjemlengsel, men jeg er sliten og lei. På søndag skal jeg snakke sammen med Calla, og prøve å finne en løsning. Det kan ikke fortsette sånn som det er nå...

Men nå skal jeg legge meg og sove snart. Opp tidlig imorgen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håper ting ordner sej for dej der :) er ikke bra at ting er så anstrengt at det ikke blir koslig og vanskelig og kommunisere med dem.. er ikke sånn det ska være..
men du vet at du alltid kan snakke med mej om du trenge :P
så snakkest :P

Øyunn sa...

Hæijja. Håpa de årna se ijæn me værtsfamilin din! Vi tenkje mykju på de å håpa du he de bra ellers. Ha du fått julegavinj færæstn?
Aillt står bra te me åss, Jonas ha vårte freskatt å kvardan ha byinna ijænn ette jula. Eni me du der om at de i groinn va kjøle gått:-D