fredag 9. januar 2009

17.5 årsdag!

Idag er jeg 17.5 år! Tenk at det er bare 6 måneder til jeg er 18 ÅR!!?? Stor kar... B-) Fikk en blyant fra kontoret når jeg kom på skolen idag. Studentene som har bursdag i ferien, får det på halv-bursdagen sin :P

Onsdagen var litt anneledes. Vi dro fra skolen kl 7:30 og var framme i Madison ca 9:20 Jeg fikk ikke sett noe særlig av byen, men Capital-bygningen var noe for seg selv den og. Saken vi var "publikum" til var ikke særlig spennede da, så det ble litt kjedelig mot slutten, men dette er jo også en opplevelse :) Var noen konflikter mellom en bank og et lite firma som gikk konkurs og sånt styr. Sjef-dommeren var ganske kul, og fikk folk til å le. Etterpå fikk vi en liten omvisning og fikk sett en del av The Capital. Jeg hadde ikke med meg kameraet inn så bilder uteble denne gangen, men du kan likevel finne noen på Facebook. Etter omvisningen dro vi over til en cafe og spiste lunch. Vi skulle egentlig få møte dommerene og stille dem spørsmål etterpå, men de var forsinket med en annen sak, så det fikk vi ikke tid til. Vi kjørte hjemover igjen i 2:30 tida.

Igår og idag har det ikke skjedd noe spessielt egentlig, men helga som kommer blir travel. Imorgen skal jeg stå opp kl 7 og bussen som kjører til Sheboygan Falls med Honors Band drar fra Kewaskum kl 8. Konserten vi skal ha, starter kl 4 så det blir en lang dag med øving først! På søndag skal jeg til Madison (igjen) sammen med Calla & co og se på et Girls-Basketball Game. Regner egentlig med at jeg får se litt mer av byen denne gangen, så kameraet skal bli med!

Nå sier de forresten på nyhetene at vi skal gå ned til en Deep Freeze periode uti neste uke. Dvs ned til -40 grader C (og det er uten vinden) Gleder vi oss? You can guess...

BUT: 14 day's left until Hawaii!!

Ingen kommentarer: