mandag 19. januar 2009

*trommevirvel*

EUPHONIUMEN BLE SOLGT!!! Men ikke til meg...

La inn siste bud 10 sekunder før tida gikk ut, men det var ikke nok. Jeg fikk (heldigvis) push'a opp prisen til høystbydene, så nå må han punge ut med hele $1825! Må innrømme at det er ganske skuffende, men jeg overlever. Gråter ikke... Nye sjanser dukker opp! Skal prøve å følge litt mere med på eBay og sånne sider nå framover. I det minste kan jeg unne meg med litt mer luksus og jåleri når jeg kommer til Hawaii!

Nå har forresten skolen bestemt seg for å utvide dette semesteret med 3 ekstra dager på grunn av de 5(!!!) dagene med kanselering vi har hatt allerede! Så nå mister jeg de 3 siste dagene av dette semesteret, og bare en dag av neste semester. Vet ikke hva som er best jeg egentlig...

Ingen kommentarer: