torsdag 22. januar 2009

Varmere strøk, her kommer jeg...

Da er jeg snart ferdig med å pakke. Blir plukket opp av Calla & co imorgen tidlig kl 6am. Kommer fram til Honolulu 4:15 pm (lokal tid) om alt er på plass! Da blir det altså 11 timer forskjell på meg og dere der hjemme. De sier på nyhetene at det skal komme en "Arctic Front" hit i helgen (da med temperaturer ned i -20 - -30 igjen) Glad for at jeg rømmer herifra da!! De siste dagene har jeg vært VELDIG travel med masse lekser på grunn av de dagene jeg blir borte. Og når jeg mister de 3 siste dagene av semesteret er det ikke særlig enkelt. Har også med meg noen lekser jeg skal prøve å gjøre på flyturene :P Blir sittende i et strekk Minneapolis - Honolulu, og det tar hele 8 timer!! Trenger noe å finne på, hehe...

Da sier jeg hadet bra til dere blogglesere! Dere hører fra meg om en uke :) Skal prøve å få til et litt mere detaljert innlegg enn det jeg gjorde etter New York hvertfall! Skal ta masse bilder å legge ut her og på Facebook. Også har jeg et håp om å sende et kort til noen av dere nærmeste i løpet av denne turen! Om ikke kan jeg alltids gjøre det på flyturen hjem igjen :P

C'ya'll

Ingen kommentarer: