lørdag 3. januar 2009

Og så stjeler vi litt ved...

De siste dagene har det faktisk skjedd noe her og det gjør det imorgen også, og nå er det snart skoletid igjen... Igår var jeg som sagt på Bowling og det var kjempegøy! Jeg suger enormt men øvelse gjør mester. Dette er tross alt 3. gangen i mitt liv at jeg prøver det. Jeg skjønner lite av at jeg ikke har prøvd det oftere, for det har jo vært ganske morsomt hver gang! Noe av grunnen er vel kanskje at hjemme må man jo kjøre helt til Orkanger for å gjøre det. Skulle ønske de kunne bygge en Bowlinghall i Surnadal jeg, da hadde det jo vært aktuelt å "stikke å Bowle" når det måtte passe. Tror du det kunne blitt populært? Tidligere på dagen igår kjørte vi til Grafton for en storhandel på Costco. De har absolutt alt mulig der inne, og alt er i family size og XL! (Tror jeg har snakket om dette før) Mye større en Wal-Mart hvertfall. Becky og Steve dro dit etter at de satte meg av på Kohl's (en stor butikk som selger alt mulig av klær) fordi jeg skulle se om jeg fant noen sommerklær for Hawaii (som bare er 20 dager unna nå!!!) Var ikke mye å finne av shortser og sånt der inne, men jeg endte opp med å kjøpe to par jeans og to t-skjorter for under $65 (rundt 455 NOK med dagens kurs) - ikke så dårlig det!

Vet ikke helt hva jeg skal si om idag, ehm... I dag var blant annet Bryan på Wal-Mart for 2. gang i sitt liv! Jeg, Steve og Bryan var der for å handle inn noe drikke og sånt for å lage punch for juleselskapet som skal være her imorgen. Bryan's familie kommer, og Becky har stressa i hele dag med å gjøre det istand, og lage masse mat. Det skal nemlig være mer enn 30 personer i dette lille huset imorgen!! Vet ikke helt hvor mye jeg gleder meg til det egentlig...

Når jeg, Steve, og Bryan var ute å kjørte idag, kjørte vi forbi et sted der noen veiarbeidere holdt på å rydde, og det var noen vedkubber som lå der. Tømmerhuggeren Bryan er veldig ivrig med å samle på alt mulig og få forskjellige ting billig eller gratis, så han spurte dem om det var greit at vi tok veden som lå der. De sa at det er egenltig han som eier eiendomen som har retten men om den fremdeles var der utpå ettermiddagen kunne vi få ta den. Så da dro jeg, Steve, Bill og Bryan for å sjekke om den fremdeles var der i 3-tida, og det var den, så vi plukka den opp og kasta den bak i Bryan's truck. Når vi skulle til å kjøre hjem igjen, kjørte en bil fort forbi oss og stoppet oss. Det kom ut en mann, ikke var han særlig blid heller. Nemlig eieren... Han hadde tydelig vis ikke hørt om at det var greit at vi tok den, så han kjefta oss full! Han lot oss kjøre likevel, men særlig hyggelig var det ikke akkurat. Virket ikke som om Moser-gutta brydde seg om at vi teknisk sett stjal veden, så vi skrudde på radioen på polka-kanalen (Bryans favoritt) og satte kursen hjemover

Så slik går nå dagain...

Ingen kommentarer: