torsdag 1. januar 2009

Nyttår, sa du?

Først vil jeg ønske alle sammen et riktig godt nyttår! Bedre sent enn aldri.

I helga var vi som sagt Upnorth hos Becky's søster, Randi, med familien, som bor i Marshfield, WI. Det var ganske koselig! Veldig trivelige folk. De bor 3 timers kjøring herifra, så det er ikke så veldig ofte de treffer hverandre. Været var litt utrygt for helga så vi var ikke helt sikker på om vi skulle dra, men jeg er glad vi gjorde det. Vi sov på Hotel fordi huset deres er for lite til oss 6 fra West Bend! Lørdag var vi ute og spiste på en mexikansk restaurant og på søndag gikk vi i kirka (noe som vi ikke har gjort på veldig lenge, på grunn av travle tider og juletresalg) Jeg likte denne kirka mye bedre enn den vi vanligvis går i, mye på grunn av en pastor som ikke begynner å rope å skrike og at det bare varte i 1.5 time. Ellers prata vi tull, spillte spill, så film og bare hadde det morro sammen.

Nå ligger jeg her å prøver å tenke på hva mer som har skjedd etter helga, men det stopper opp. Faktumet er at det ikke har skjedd noe mer her. For å være ærlig gleder jeg meg til å begynne på skolen igjen etter helga! Nyttårsaften igår var det heller ingenting spessielt som skjedde. Vi så en del filmer igjen, før vi sa godt nyttår og la oss til å sove. Ingen raketter å høre utenfra heller. Konklusjonen: Ingenting kan sammenlignes med norsk jul! Gleder meg kjempemasse til Jul' 09 <3

Jeg begynner nå å få følelsen av at stillehavsdrømmen Hawaii og palmesus kommer nærmere og nærmere...


En drøm blir til virkelighet?

Utdrag fra siste mail fra Calla:
"We will have a very nice hotel location within walking distance of the beach. Dinners include the famous Hawaiian luau, Hard Rock Cafe and a dinner aboard a catamaran cruise! We will hike the Diamond Head volcano area, visit a pineapple plantation and the historic Pearl Harbor exhibit, must see areas for any trip to Hawaii! And of course, beach time every day!"

C'ya soon!

Til slutt kommer jeg med en (litt forsinket) gratulasjon til vår kjære Oliver som fyllte hele 4 år idag!! Kjempeglad i deg, vennen min <3 Vil også ønske en riktig god bedring til lille Jonasgutten vår som ble innlagt på sykehus igjen. Tenker kjempemasse på dere!

Ingen kommentarer: