fredag 26. desember 2008

A Poni, a Tu-tu-train and a lots and lots of candy!

Det ønsket Megan seg til jul...

Da var Christmas Day over, og jeg må si jeg er storfornøyd med dagen! Hadde kanskje forventet det litt større siden det har
vært nedtelling til jul helt siden jeg kom hit i sommer, men koselig var det så absolutt! I 9-tiden kom Bestefar Moser (æn prækti gammel gubbe) og kjæresten hans. Det gjorde også Jake, nevøen til Bryan. I 10-tida spiste vi frokost som besto av eggerøre, noe potet-løk greier, frokost-pølser, bananbrød (som Becky lager rett som det er) og melk. Har jeg fortalt at vi drikker melk til absolutt alle måltider her borte? Etter frokosten var det tid for å åpne opp pakkene! I denne familien er det tradisjon at man åpner bare en og en pakke, så det tok en stund. Tror vi brukte oppimot 2 timer før vi var ferdige. Blu-ray Playeren som Steve fikk (den var til hele familien da) må være noe av det råeste jeg har sett. Du ser ikke bare på TV, du er der det skjer!! Gjett hva jeg ønsker meg på bursdagen i sommer? Jeg må bare si at jeg aldri forventet å få så mye her borte! Jeg fikk hele 3 pakker av Becky og Bryan! Masse klær! Noen av høydepunktene var Within Temptation – Black Symphony (fra Steve), melkesjokolade (fra Tante Berit) og julehefter (fra Bestemor Røv)

Mamma
og Tante Berit: Ta med kofferter med masse
ekstra plass når dere kommer i sommer!!! Jeg tok nesten ikke med meg noe ekstra klær når jeg dro hit, og nå har jeg blant annet 7 fin-skjorter!


Vårt digre juletre med 800 lys på...


En overpyntet Megan (og Bill) med puta hun fikk av meg!


Her er alt jeg har fått! Klikk på bildet for å se nærmere...

Etter alle pakkene var pakka opp så vi TV i Blu-ray hele dagen! Planet Earth, The Dark Knight, Ironman, Narnia 2 osv. Ellers er folk forberedt på en helvete til Shopping-dag imorgen igjen. Nemlig After Christmas Sale...(Ja, på Andre Juledag!) Becky sier at det kommer til å bli enda værre enn Black Friday, så vi skal holde oss hjemme nå også! Ellers føler jeg at jula så langt har gått bedre enn forventet! Følte litt lengesel på Lillejuleaften, men etter det har jeg ikke kjent så mye til det. Det er spennende å være med på noe nytt! Har jeg forresten fortalt at jeg skal spille en Baryton Solo på Solo & Ensemble Festival som skal foregå den 14. Mars? Nedenfor her ser du stykket jeg skal prøve meg på (Klikk for å se nærmere på det også) Det kommer nok til å bli en skikkelig utfordring for meg, men jeg får bare øve, øve, øve og øve!



Dere får ha en fortsatt god jul, og tusen takk for gavene som kom fra Norge!!

1 kommentar:

Ingvild sa...

Åh, tader såg så kosle ut! :) Så gøttj å hør kalles du he d asså.