onsdag 24. desember 2008

Jul, sa du?

Da er jula kommet. Nå har folk i Norge begynt å spise julemiddagen. Lutefisk, grøt, kalkun, ribbe osv... Her begynner det ikke for alvor før i morgen. Man skulle kanskje tro at jeg hadde skikkelig med julestemning, jeg som bor oppi alt dette juleståket, men NEI, julestemningen uteblir helt. Det kommer vel av at alt dette er helt nytt for meg. Jeg har inge ekte-familie eller venner rundt meg, maten er anneledes, det lukter anneledes, ikke hjemmelaget marsipan osv. Jeg har det ok da! Det er jo for oftest litt tungere her borte når man har ferier og ikke er så veldig aktiv. Men jeg skal ikke klage her nå, for jeg har det bra her! Slenger med noen bilder jeg tok utenfor for en stund siden:






Denne plakaten fant jeg faktisk på Hard Rock Cafe, New York! Usikker på hva de mener med Lutefisk i denne sammenhengen da...

Det skal være en del julefeiringer her borte. Imorgen skal vi være her. Bryan's far og mor kommer hvertfall. Rekner med at det blir litt flere også. Lørdags morgen kjører vi upnorth for å feire sammen med Becky's søster. Også tror jeg det var et nytt selskap her den 2. Januar, for det meste av Bryan's familie. Det siste juleselskapet skal faktisk være 31. Januar!! (ikke spør meg hvorfor) Da er det visst sammen med hele Becky's familie. Har ikke så mye mer å komme med nå egentlig, men skal prøve å oppdatere bloggen et par ganger til i julen.

Jeg ønsker alle blogglesere ei riktig god jul og et kjempegodt nytt år!!
Tusen takk for alle julehelsinger, det varmer godt når man er ute i den store verden på juleaften!

Ingen kommentarer: