tirsdag 11. november 2008

Once Upon a Mattress er over...

Da er noen travle uker med innspurt på musicalen over. Må si at jeg kjeder meg litt. Helt fra skolestart har jeg hvert opptatt 3 ganger i uka fra 19-21! Rett som det var måtte jeg på skolen til kl 17 også, fordi det skjedde noe spessielt med en av sangene mine eller en av scenene som jeg var med i. Alt i alt kan jeg kalle dette en utrolig morsom tid! Jeg har blitt bedre kjent med en lang rekke superdupre folk, jeg har hatt utfordringer osv, osv...

Her er timeplanen over den siste tiden:

Torsdag 30. Oktober
Øving fra 8-15

Fredag 31. Oktober
Øving fra 9-13

Mandag 3. November
Øving fra 16-20

Tirsdag 4. November
Øving fra 16-20

Onsdag 5. November
Show for pensjonister kl 14:00

Torsdag 6. November
To show for 5-6 og 7-8 klassingene

Fredag 7. November
Make-up kl 18:00
Premiere kl 19:30

Lørdag 8. November
Make-up kl 18:00
Show kl 19:30

Søndag 9. November
Make-up kl 11:30
Show kl 13:00
AfterParty fra 17-22

Nå skjønner dere kanskje hvorfor det har vært så lite oppdateringer?? Er sjangse for at det kan bli oppdatert litt oftere nå som jeg har mindre å gjøre på. I går begynte jeg i en såkalt "Club" Nemlig Drama Club! Fant ut at jeg må ha noe å gjøre på. Det er utrolig mange klubber man kan være med i her! Chess Club, Spanish Club, German Club, Dance Club, Student Government osv, osv... Det er så utrolig masse bra her jeg gjerne skulle tatt med meg hjem til kjære Norge! Hver høst setter de opp en Musical, hver vår setter de opp et Teater! I lange tradisjoner har guttene som bruker å være med i musicalene hatt en "Dork-Club" Den går ikke ut på så mye, men det er noe spessielt mellom guttene. Søndagkvelden utnevnte de maaaange "Who is most likely to..." Og etterpå var det opptak for nye medlemmer. Guttene som ville være med måtte ta med seg et Halloween kostyme og et kosteskaft (!!) Og da var det noen spesielle ritualer. Jeg ble automatisk medlem fordi jeg er senior, men det er egentlig ikke så mye vits i det, siden jeg ikke blir med i flere musicaler her borte likevel, noe jeg så gjerne skulle ha gjort!! Kommer til å savne dette. Avslutter med noen av bildene jeg tok på søndag, før siste show...




The Minstrel, (Nicole) The Jester, (Destin) and I


The Wizard (Zack)


Meg, Louisa og Mr. B! (en av de beste)






The (always HOT) dressing room!










Meg og min Wench! (Karissa)

Etter hvert skal jeg få en CD med bilder tatt av en (profesjonell?) fotograf på en av de siste øvingene. Håper det er en del bilder der... Jeg tror ikke at Musicalen ble filmet så jeg har desverre ingen video å vise når jeg kommer hjem. Men selv vil jeg alltid ha alle disse gode minnene i tankene mine. Forresten, fra mandag - onsdag var vi helt oppe i 20 varmegrader! Det er visst ganske uvanlig. Men de siste dagene har det vært ISKALDT! Som de sier: If you don't like the weather in Wisconsin, just wait a few minutes and it will change! Wisconsin er kjent for å ha stor variasjoner i vær og temperaturer... Begynner å glede meg skikkelig til New York turen nå! I dag er det akkurat en måned til jeg skal dit!

Blogges snart!

3 kommentarer:

Marte sa...

musikalen så gøy ut : )

Ingvild sa...

Fær æn fin header du he, å ka gævve bilde :D

Terje sa...

Marte: Det var kjempegøy!
Ingvild: Takk for det :)