fredag 21. november 2008

I'm alive!

Jepp, jeg lever. Bloggingen min har sviktet mye i det siste, så jeg må bare beklage! Har ikke skjedd så utrolig mye i det siste, men jeg har det fremdeles supert her borte. I går fikk jeg sendt julegavene hjemover også. Var ikke akkurat billig, men Becky hadde venta mer. Totalen ble på 95 dollar. Den store pakken var tross alt på rundt 10 kilo også! Uka som kommer er kort, siste dag er på onsdag, deretter kommer Thanksgiving! Dagen som omtrent bare går ut på å spise, spise, spise (og å være litt takknemlig da) De fortalte at det skal være et bord som går på tvers gjennom stua, stappfullt av mat, mat, mat! Kalkun er bestilt (på rundt 15 kilo!!) Men jeg gleder meg da ;) Skal ta bilder av matorgiene og sende dere!

Har blitt medlem av dramaklubben nå ja... Ikke så veldig mye å gjøre der, men vi skal he et møte omtrent hver mandag rett etter skolen. Greit nok det. Tror jeg vil være med på skuespillet de skal sette opp til våren! Er det noe jeg virkelig trives med, så er det å stå på scena. Framtidig kariere? Er lov å drømme hvertfall!

New York kommer snart også. Føler at det er litt uvirkelig at jeg befinner meg der om 3 uker nå... Skal nok bli en veldig innholdsrik tur, med masse å se! Håper været ikke er helt forferdelig der borte når jeg skal dit da. Har vært utrolig kaldt de siste dagene. Er minst -10 ute her nå! Og kaldere blir det nok... Skal bli deilig å komme seg til varme Hawaii i februar! For noen dager siden fikk jeg et brev fra Bestemor Røv! Veldig koselig. Hadde planer om å skrive et tilbake å sende sammen med julegavene men det ble det ikke noe av... Til dere andre, jeg blir utrolig glad om dere sender meg noe, hva som helst! Ikke ofte jeg får post her borte...

Jeg må beklage for alle skrivefeilene i innleggene. Når man ikke tenker eller snakker noe annet enn engelsk, går det dårlig med norsk rettskriving! Jeg ser ofte om jeg gjør en feil, men det kan være vanskelig å finne ut hva som er rett...

1 kommentar:

Ingvild sa...

JEG VIL OGSÅ OPPLEVE AMERIKANSK JUL, omg ._. Ser for meg det er -sykt- mye koseligere enn den norske.