torsdag 9. oktober 2008

Skjerpings!

Ja da dere, jeg skal prøve å oppdatere litt oftere! Men som vanlig er ukene så travle at jeg ikke orker, rett og slett. Musical øvingen går sin gang, begynner å få kontroll over mimingen min, noe som er bra! Er nå under 4 uker til premieren!! Litt skremmende...

Denne uka er det Homecoming på skolen her. Ble egentlig litt skuffet når jeg så hvor lite folk er engasjert i det, Toppen 30% av elevene kler seg ut i det heletatt! Jeg kunne gjerne gjort det alle dagene, men jeg har ikke noe klær som kunne ha passet. Jeg pakket ikke akkurat ned 70' og 80-talls klær, Cowboy/Indianer klær, stygge klær som ikke matcher og sånt.. Men jeg var hvertfall ikke den eneste som ikke kledde seg ut for å si det sånn! Bandet driver også å gjør seg klar for parade og en del styr imorgen til Homecoming Football-gamet. Er helt sikker på at det er noen som kommer til å rote det til, men det er lov å krysse fingre! Jeg PRØVER hvertfall å gjøre så godt jeg kan...

I går etter skolen var jeg, Steve og Becky avsted på Julehandel (JA, julehandel) Helt siden jeg kom hit har det hengt en kalender på kjøkkenet med nedtelling til jul. "17 weeks until Christmas" "12 weeks until Christmas" osv! Becky gjorde faktisk fra seg de fleste julegavene i September!! Jeg fikk selv handla 9 (!) gaver på noen timer igår! Men er fremdeles en del gaver igjen. Mange å gi gaver til i år.

I dag har jeg bare vært hjemme en time etter at jeg kom hjem fra skolen, før det var ut på Musical og Band stuff. Godt å komme i seng nå.

Blogges! (snart håper jeg)

Ingen kommentarer: