mandag 13. oktober 2008

Homecoming Game & Dance

I dag hadde jeg fri fra skolen. Utrolig godt! Første fridagen siden jeg begynte. Vi har ikke høstferie her, men en del fridager her og der. Like så greit det, du kan se oversikten ovenfor her ^ Avsluttningen på Homecominguka var veldig bra! På fredag var de fleste på skolen oppkledd i skolefargene (Grønn og grå/hvit) og klar for kamp senere på kvelden. Rundt om i Kewaskum sto det "Good luck Indians!" i vinduene. Kom på skolen igjen til kl 5 og da var det parade tid. Minna meg bittelittegranne om 17 mai-tog, bortsett fra at vi bare spillte skolesangen vår. Etterpå var det pizza for bandmedlemene. Kl 7 starta Football-Gamet. Midt i kampen hadde Bandet FieldShowet vårt. Tror det gikk bra nok egentlig, ikke noen som rotet det til skikkelig hvertfall. Har hørt fra diverse folk at det var noe av det beste de har gjort på mange år.


På grunn av denne mannen her? Hehe... Som dere kan se på bildet, har jeg ikke lagt på meg så veldig mye ennå :P


The Kewaskum Indians (Grønn) vant!

Kvelden etter Gamet følger det også med Homecoming Dance. Var litt usikker på om jeg skulle dra og sånt, men angra slettes ikke på at jeg dro! Gikk sammen med Karissa (ei fra digital imaging-klassen min) Man kan vel kalle det en Date, men det er ikke noe seriøse greier, hehe ;) Gikk sammen som venner... Kl 5 møtte jeg Karissa og gjengen i parken for å ta Homecomingbilder. Noen av dem kan du se her under. Etterpå stakk vi til Culvers for å spise litt mat, før vi kjørte til skolen. Dancen slutta alt for tidlig (kl 11) men det er vel sånn festene er her i Amerika, man får vel bare venne seg til det... Var hvertfall verdt det å dra dit!


Meg og Karissa


Noen av jentene



Alt i alt, var Homecoming en veldig morsom opplevelse. Dette er en av High School tradisjonene jeg gjerne skulle tatt med tilbake til Norge... Noe som er bra med å være med på sånne ting her borte, er å bli bedre kjent med folket. Kan faktisk si at jeg har begynt å fått noen venner her nå! Ikke det at jeg snakker med så mange utenfor skolen, men det har jeg faktisk ikke tid til for øyeblikket!

Snakkast snart igjen, Noreg!

Ingen kommentarer: