onsdag 1. oktober 2008

Innholdsrik helg

Lenge siden jeg har lagt ut bilder her nå! Starter med å legge ut noen bilder fra helga som var:

Lørdag:



Civil War Reenactment


Var ganske realistisk egentlig...


Caroline og Marco (Brasil) poserer!


Søndag:



Liten aligator


Buffel i Shaldom Wildlife Sanctuary


Svart rev


Albino hjort


Utsikt fra Parnell Tower


Utveksingsstudentene på Kewaskum High 08/09!

Denne helga var utrolig morsom og innholdsrik. Fikk snakket og blitt bedre kjent med områderepresentanten min og møtt mange nye utvekslingsstudenter! Det var også 2 andre Norske på møtet på lørdag! Caroline fra Oslo og Richard fra Bodø (?) Civil War Reenactment'n var ikke akkurat det som interisserte meg mest, men helheten var kjempebra. Fikk snakka masse sammen med både Calla og flere av de andre utvekslingsstudentene hennes. Andre som var med på møtet: flere jenter fra Sør-Korea, ei fra Kina, ei fra Mexico, to fra Russland, en fra Nederland, en fra Polen, en fra Moldova osv... Tror vi var 19 eller noe til sammen. Jeg og Caroline og Richard prøvde også å praktisere med å snakke litt Norsk, og det føltes veldig rart! Ble til at vi snakka mest engelsk for å si det sånn. Om jeg ikke tenker noe på det svarer jeg automatisk på engelsk selv om noen spør meg på norsk! Merkelig dette... Søndag var også gøy, vi gjorde ikke så utrolig mye, men fikk se noen nye steder her omkring da. Man får liksom et litt spessielt forhold til andre utvekslingsstudenter. Selv om vi er fra rundt om kring i hele verden følest det som det er et bånd mellom oss. Vi har liksom så utrolig mye til felles! Gleder meg til å treffe Calla og folkene igjen! I slutten av Oktober har Calla planer om en tur til Chicago men jeg kan desverre ikke være med på grunn av Musicalen. Men skal kanskje dit med BOB-gruppa i Mars da! Det er kjempebra å ha 2 grupper å finne på ting sammen med!

Vil avslutte med å si TUSEN TAKK til mamma som lar meg reise til Hawaii også! Skal si det er mye å glede seg til.

Bloggast!

5 kommentarer:

Silje Anine sa...

aah, Nice, jeg tror jeg vet hvem Richard er ;D han kommer vel egentlig fra Dønna tror jeg?! Stilig blogg btw =D
har tenkt litt på å dra til USA neste år jeg ^^ skal på intervju på fredag :D

Terje sa...

Åja, husket ikke helt hvor han sa at han var fra :P Takk for det^^
Om du tenker på å dra til USA; Gjør det!! Å dra til USA er noe av det lureste jeg har gjort i hele mitt liv. Har hvert her snart 2,5 måneder nå, og kan ikka fatte at tiden har gått så fort! Lykke til med intervjuet, det går nok kjempebra^^ Tror det var på denne tiden jeg bestemte meg får å være utvekslingsstudent også ;)

Hvilken organisasjon valgte du? Kan anbefale EF, og bli med på campen!

Silje Anine sa...

jepp, er med EF jeg har søkt :D
Håper bare jeg blir tatt opp da, for dette er noe jeg har skikkelig lyst til! :D
Hva var det de egentlig spurte om på intervjuet?

Terje sa...

Skal ikke være noe problem å bli tatt opp. De vil bare bli litt bedre kjent med deg og finne ut mere om hvem DU er. Spør mest sånn generelle spørsmål om hva du gjør på i fritida og sånt. Også fikk jeg blant annet spørsmål hva jeg har tenkt å gjøre når hjemlengselen kommer (noe som den ikke har gjort ennå!) Til slutt er det en enkel samtale på engelsk. Jeg gruet meg en del før intervjuet, men det hadde jeg ingen grunn til :)Igjen, lykke til!

Silje Anine sa...

aah, så bra! håper bare det går bra da :p

Tusen takk :D
Kos deg masse masse mer der borte da =D