onsdag 22. oktober 2008

Kaldt å være Terje

Er på tide å gi fra seg noen pip igjen her. Har ikke skjedd så mye den siste uka, men alt står fremdeles bare bra til. Hverdagene er travle som vanlige. Gleder meg egentlig til å bli ferdig med musicalen nå, godt med en stund uten timeplan for ettermiddagene også. Og snart kommer alt på rekke og rad her. Regner med at jeg skal til Milwaukee i November sammen med utveksingsstudentene på skolen, Thanksgiving kommer i slutten av november, da skal jeg også møte områderepresentanten og en del studenter der igjen. Og så kommer NEW YORK etterfulgt av A Real American Christmas! Og da er nærmere halve utvekslingsåret mitt over, rare greier dette...

Helga som var var ganske rolig. Tror vi gjorde det siste ved-arbeidet på lørdag, og på søndag dro vi ut for å kjøre en tur. Søndagstur. Vi skulle også spise på Pizza Ranch (noe som jeg og Megan gledet oss MYE til) men den var desverre stengt på søndag, så da ble det en liten nedtur... I morgen skal jeg være på skolen HELE dagen. Fra 4-6 har jeg musical-øving, og fra 6:15 --> skal fotballaget spille den siste kampen, og da skal bandet også spille der. Skal visst bli ganske kaldt i morgen kveld, så jeg kommer nok desverre til å fryse ihjel... Har blitt ganske kaldt her nå egentlig. Ikke så mange netter med frost ennå, men det er kaldt nok for meg, og mer er det i vente! Skal visst bli vind i 40 mph i helgen, noe som på godt norsk kalles storm... Noen steder i Nebraska og South Dakota eller noe har det visst kommet snø også!

Noe jeg ikke forstår her: I forbindelse med graduation stuff (bestillinger av kapper og sånt skjer nå) skulle jeg måle meg for å få rett lengde på kappen. Målestokken viste 6 feet and 3 inches - noe som er nærmere bestemt 190.5 cm!!! (i følge converteren min) Er det mulig???

Er i litt dårlig humør ikveld egentlig, fordi Caroline fortalte meg at Simon (romkameraten min fra Campen (han og Caroline går på samme skole)) skal reise hjem i morgen! Han hadde visst hatt en del problemer med familien og ville bytte, men da bestemte EF seg for at det er de for late til, så de sender han hjem i morgen. Jeg kan ikke tenke meg hvordan han føler det inni seg nå, jeg bare håper på at han ser positivt på det som har vært, og at det går bra med han framover. Vil prøve å holde litt kontakt med han en gang i blant jeg. På campen var vi alltid "The Incredible Two!"





God natt...

3 kommentarer:

Caroline sa...

So sad, so sad...

Marte sa...

fin blogg : )

Terje sa...

Caroline: Yup...
Marte: Tusen takk :)