fredag 26. september 2008

School Spirit

Jeg vet ikke hvorfor, men det er de gangene jeg sier at jeg ikke skal oppdatere på en stund at jeg faktisk oppdaterer litt oftere :P

Var på mitt aller første Football Game ikveld. Det var mye morsommere enn jeg trodde det skulle bli. Kan ikke akkurat si at Korpset spillte bra (for det gjorde vi ikke!!) men det var ganske morsomt likevel. Ikke det at jeg er så glad i fotball, men jeg liker utrolig godt den spiriten de har her! For å si det sånn, jeg er mere flau eller irritert over skolen min i Norge!! Det vises godt at Amerikanere er veldig stolt over skolen og laget sitt. Mange kler seg opp i skolefargene som er grønn og grå, også har man selvfølgelig Cheerleaderene da ;) Korpset spilte skolesangen etter hver Touchdown i første halvdel av kampen. The Kewaskum Indians vant hele 37 - 0 :D

Har begynt å snakke med mer og mer folk på skolen også, det var ikke problem å finne noen å snakke med i kveld heller. Som vanlig tenkte jeg ikke på å ta med meg kamera, men skal prøve å ta med neste gang... Jeg gleder meg til neste kamp! Og jeg gleder meg enda mer til Homecoming-uka som starter om to uker!

Reiser hjemmefra kl 9 i morgen mot Fond du Lac, og da får jeg endelig bli bedre kjent med områderepresentanten min, og møte enda mer utvekslingsstudenter! Fikk melding av mamma igår som har sendt pakke til meg. Håper det er noe spennende der ;) I dag har jeg faktisk bodd 2 måneder i USA. Helt sykt hvor fort tida går...

Blogges senere!

Ingen kommentarer: