fredag 12. september 2008

We will always remember...

Beklager at det ikke blir så mye oppdateringer for tiden. Har begynt å bli ganske travel, og når jeg først har tid er jeg ganske sliten, så da orker jeg ikke. Og så var det noe med det å ikke sitte på dataen hele tiden da :P Denne uka har gått veldig fort! Tenk at det allerede er helg igjen...

På mandag i 7-tida var det tid for å dra på skolen igjen på Musical-Callback. Gikk ganske bra det, utenom syngingen. Ingen av gutta klarte å synge en sang som faktisk er laget for en mannerolle i spillet! Endte med at en jente fikk rollen, noe som er like så greit. Vi fant rolle vi fikk på tirsdag, og jeg endte opp som selveste King Sextimus The Silent! Han er som navnet tilsier, kongen i stykket. MEN, han er stum etter en forbannelse av noe slag, så han må bruke pantomime for å kommunisere. Helt i slutten av stykket bli forbannelsen brutt og han får tilbake stemmen. Tror dette kommer til å bli en ganske krevende rolle, men det er gøy med utfordring! Nå er jeg herved opptatt 3 kvelder i uka med Musical Practice! Sammen med alle leksene mine skal nok dagene bli fulle.

På Tirsdag fikk jeg e-post fra Calla, områderepresentanten min. Hun fortalte at jeg hadde gått glipp av det første studenttreffet som var forrige helg! Av en eller annen grunn har invitasjonen hun sendte ut ikke kommet fram til meg. Er ikke noe å gjøre med det, men det er ganske irriterende likevel! Neste møte er 27. September, og da skal jeg hvertfall dit! Jeg var heldigvis ikke den eneste som gikk glipp av det...

Igår var det 7 år siden det mest utenkelige, forferdelige, skjedde i New York City. Terrorangrepet på tvillingtårnene... Virker ikke som om det opptar folk så utrolig mye lengre... Likevel var det en litt spessiell stemning på skolen. Vi så en kort film om det i Digital Imaging-klassen. Noen av jentene begynte å gråte. Ellers gikk resten av uka som normalt, og plutselig var det helg igjen! I dag har jeg hatt Quiz i Algebra 2 klassen, noe som vi skal ha hver fredag, men da blir det ingen kapittelprøver! Gikk forsåvidt greit nok det, men det irriterer meg at det er så mange begrep jeg ikke vet hva er på Norsk...

Skal bli godt å ligge litt lengre enn til 6 a.m et par dager nå før en ny uke begynner igjen. Jeg har hvert i USA i snart 1,5 måned nå! Tida har på en måte gått ganske fort!!

Dykk skal nok få høyra frå meg snart igjen (Eg fekk lyst til å praktisera litt nynorsk)

Ingen kommentarer: