søndag 21. september 2008

A new week is gone

Blir lite oppdateringer for tiden, men skal prøve å få til hvertfall en hver uke. Da er enda en uke over, og jeg er klar for en ny en i morgen. Rekna ut at jeg har vært i USA i 8 uker allerede! Noe som er ca 1/6 del av hele oppholdet mitt her. Woow som tida flyr...!

Uka som gikk var også ganske travel. 2-3 timer med lekser hver dag og Musical-practice fra 7-9 mandag, tirsdag og torsdag. Hadde en Biologi-prøve på Torsdag (som jeg fikk full score på :D) Matte-prøven jeg hadde forrige fredag gikk rett i dass for å si det sånn... Ikke det at det var så veldig vanskelig, men det skal jo INGEN TING til for å omtrent stryke her!! Ellers gikk uka ganske greit. Har ikke blitt til at jeg har bytta fra band til kor. Å spille hver dag er bra trening for leppene mine, selv om alt sammen går mest ut på å spille så fort og høyt som mulig! Gleder meg på å komme tilbake til Hornmusikken <3 Savner folkene der!

Ikke forvent noe oppdatering neste helg, fordi jeg skal på 2 utvekslingsstudent treff! Lørdag med områderepresentanten, Søndag med utvekslingsstudentene på skolen :) Sorry at jeg har så lite å komme med, men jeg er trett og vil legge meg og sove. God natt!

Ingen kommentarer: