onsdag 24. september 2008

Travle tider!

På tide med en liten oppdatering igjen. Dagene går og går... Onsdagene er som vanlig utrolig kjappe, og det er da utrolig godt å ikke ha noe å gjøre den kvelden - annet enn lekser. Hver dag framover til neste Onsdag nå har jeg utrolig mye å gjøre. Musical-Practice i morgen, Bandet skal spille på en Football-match på Fredagskvelden, Lørdag er det utvekslingsstudent-treff sammen med Calla og noen andre av studentene hennes, Søndag har jeg også et utvekslingsstudent-treff, sammen med Sally og de andre fra skolen, også Musical-practice på Mandag og Tirsdag igjen. Sammen med alt dette skal jeg prøve å presse inn noen timer med lekser hver dag!

Becky snakket med Calla i dag for å finne ut detaljene om treffet på Lørdag og jeg kunne ikke jeg tro hva Becky sa! En av Utveksingsstudentene har lagt seg framom en bil og har blitt overkjørt! Vet ikke så mye om detaljene, men tror at det var han og en til. Tror det var noe med vannballong-krig kl 9 på kvelden og de gjemte seg forran den bilen. Jenta som eide bilen ville dra hjem uten å bli våt eller noe, og hun så selvfølgelig ikke de to som lå der. De to er egentlig heldige som ikke daua faktisk... Vet ikke hvor man kommer fra, men hvor dum og uforsiktig går det egentlig ann å bli da? Var vel en god følelse for foreldrene hans når de ringte fra sykehuset og fortalte tenker jeg :)

Fikk også et brev i dag med karakterene mine på skolen så langt:

Biology - A - Pleasure to have in class
English 10 - A - Pleasure to have in class
Algebra II - B- - Pleasure to have in class
Concert Band - P (Passing: Ingen karakter her ennå)
Digital Imaging - A

Føler at jeg framstår som et skikkelig skolelys her nå, men skolen er faktisk veldig enkel her! Virker som om Amerikanske ungdommer har dårlig rettskriving. I løpet av gruppearbeid vi har hatt i Engelsk og sånt, er det ofte jeg som kommenterer rettskrivinga deres! Litt sånn morsomt det da :D

Fant ut at Ola Sylte er med videre i Jakten på Kjærligheten idag. Da skal jeg prøve å følge litt med! Vertsfamilien vil også se det :P Får jo se litt forskjellige bilder fra "my hometown" vet du ;)
Sånn som jeg har fortalt her nå, er det veldig travle tider for min del, så ikke forvent noe oppdatering før neste Onsdag. Forresten, jeg har det fremdeles kjempebra her, og har ikke hatt hjemlengsel mer enn en gang etter at jeg kom hit! :D

Good night!

1 kommentar:

Anonym sa...

wow! brae karaktera :D