mandag 1. september 2008

Last day of summer...

Da var siste dag av sommerferien over. Jeg både gleder meg og gruer meg til å begynne på skolen imorgen. Det skal bli godt å finne på noe mer å gjøre om dagene, men ser ikke akkurat fram til å stå opp kl 6 (!!) hver eneste dag! Noe som er fint med skolen her, er at på hver onsdag, slutter skolen kl 1 :) Steve prøver å forklare meg hvordan opplegget er på onsdag, men det virker rart og komplisert. Får se hvordan det går :P Jaja, skolesekken er hvertfall pakket og klar. Skolen begynner ikke før 11:45 imorgen. Det er litt godt. Mamma Moser skal kjøre oss på skolen til kl 11, for det er noen små ting vi må ordne i siste liten.

Tidligere ikveld var vi på en sammenkomst sammen med andre utvekslingsstudenter på Kewaskum High og vertsfamiliene deres. Tror det er 7-8 av oss i år, og det er jo bra. To av dem har ikke kommet ennå. Var en veldig morsom kveld. Virker som en gjeng det er lett å bli kjent med :) Håper at jeg har lunch sammen med noen av de... Virker som om jeg har både Biologi og Digital Imaging sammen med ei av dem, og Algebra II og Concert Band sammen med ei anna ei :) Ønsk meg lykke til da! Håper jeg finner frem til klasserommene mine...

Ingen kommentarer: