søndag 24. august 2008

Up north...

Tenkte det var på tide å si hei igjen. Har gått en liten stund siden sist nå, men det er bare fordi det ikke har skjedd noe særlig spennende denne uka. Orker ikke å oppdatere uten å ha noe å komme med. Jeg trodde aldri at jeg skulle si dette, men nå vil jeg ha slutt på sommerferien, og begynne på skolen! Det skjer ikke noe her om dagene... Siden Bill, mamma- og pappa Moser (har begynt å kalle dem det nå :P) jobber om dagene, og Steve bare er hjemme er det liksom ikke så mye å gjøre, siden det ikke går ann å dra noe sted uten bil her! Når jeg begynner på skolen her får jeg forhåpentlig vis noen venner som har bil, som kan kjøre meg litt rundt. Steve holder også på å skal ta lappen nå. Det skal jeg også etter hvert her, men jeg har likevel ikke lov til å kjøre før jeg kommer hjem (tror jeg??)

I helga var gutta (Jeg, Bryan, Bill, Steve og Bryan's nevø; Josh) "up north". Pappa Moser's trailer befinner seg på et sted som heter Langlade i Langlade County, et stykke nord i Wisconsin. Var en ganske lang kjøretur også (3-4 timer) Traileren var grei nok, men det var ikke akkurat så mye å gjøre her! Natt til lørdag sovna jeg ikke før kl 6 (!!) på grunn av pappa Moser's snorking og tunderstorms (Lyna hele natta lang!). Natt til Søndag sov jeg faktisk fram til kl 5, men etter det holdt jeg på å fryse ihjel! Er ikke så sikker på at jeg har lyst til å være med opp dit på jakt i høst, med tanke på at da er det mye kaldere + at Steve sier at de bruker å stå opp kl 4 (!!!!) om morgenen før de går til jaktstandene sine og er der 8 timer i strekk, muse stille... Skeptisk!


Bill, Steve og traileren


Mamma Moser's truck (lånte den i helga)


Her stopper det for uvedkommende.... Det bor faktisk EKTE indianere her borte!

Da har jeg ikke mer å si for denne gang. Det skjer mer den uka som kommer, så da kan det hende det kommer et lengre innlegg. Jeg skal ringe dere imorgen (Mandag) mamma!!

C'ya ltr!

Ingen kommentarer: