mandag 25. august 2008

Melding fra Lånekassen...

Når jeg våkna idag hadde jeg fått en SMS fra Lånekassen om at søknaden min var behandlet. Jeg har vært ganske spent på hvor mye jeg kom til å få, så jeg var snar til å logge inn for å sjekke. Jeg har faktisk fått hele 64 540 kr i stipend! Etter det jeg har sett tidligere, så det ut som om det var normalt å få i underkant av 50 000 kr, og på EF sine hjemmesider står det liksom "inntil 40 000 kr" So I'm feeling lucky today!!

Idag har vi jobba en del. Før lunch kappa vi ved bak fjøset her, etterpå planta vi trær for en venn av Bryan. Etter supper styra jeg og mamma Moser med maiskolber (Koker dem, rasper dem og fryser dem ned) Pappa Moser og Steve fanga 40 kyllinger og kjørte dem et sted (vet ikke hvor) De dyrker faktisk alt av grønnsaker her, så de kjøper ikke mange varer i matbutikken. Etter en aktiv arbeidsdag er det godt å legge seg i senga si :)

Snakka også med både mamma, pappa og bestemor på telefonen idag tidlig. Veldig koselig, selv om jeg naturlig vis ikke kommer på noe å si når jeg først sitter der... Imorgen skal Bill kjøre meg på skolen sånn at jeg får finne ut hvordan jeg finner fram til de forskjellige klasserommene mine, også må jeg ordne meg med et skap. Har fått inntrykk av at utvekslingsstudenter vanligvis sliter mye med å få opp skapene sine, så vi får se hvordan det går :P

God natt USA/God morgen Norge!

Ingen kommentarer: