fredag 15. august 2008

Onkel Terje

Hei, har ikke så mye nytt å si, men fikk bare lyst til å oppdatere bloggen... I dag sto jeg opp allerede kl 6! Igår takka jeg ja til å bli med på en jobb (istede for å være alene hjemme å se på TV hele dagen) som Steve skulle gjøre, altså rive et tak (hos en gammel dame), og legge på et nytt! Sammen med 2 av Steve's søskenbarn + noen snekkere (tror jeg) Så i dag sto jeg på et tak omtrent hele dagen og revet av takplater...og la på noen nye. Kom ikke hjem igjen før kl 7 ikveld!! Gjett om jeg var sliten etter å jobbe hele dagen da. Når jeg takka ja, var jeg ikke helt klar over hvor mye arbeid det var (A) Men man kan også kalle dette en ny opplevelse også + at jeg fikk møte noen nye folk :)
I morgen skal jeg i vei å handle litt klær, og en ny mobil (Har ikke dekning med den norske mobilen min i området her :P) Men nå er jeg ganske sliten, så jeg legger meg for å sove!

PS: Jeg har fått en ny nevø, og benytter herved sjangsen til å gratulere Jørgen og Øyunn kjempemye med liten søt guttebaby!! ;D Navnet hans ble Jonas Aune. Gleder meg utrolig til å se han...om nesten et år :(

Natti-natt Norway!

Ingen kommentarer: