tirsdag 12. august 2008

Timeplanen er klar!

Jepp, nå har det gått noen dager i Junaiten og jeg kan ikke si annet enn at jeg trives her! Blir etter hvert bedre kjent med familien også. Har ikke noe annet å si enn at de er skikkelig kule! De styrer, tuller og tøyser med det ene og det andre! Jeg, Steve, Bill og Megan satt oppe å spillte kort ikveld. Lenge siden jeg har ledd så mye! Har ikke gjort på så mye spesielt de første dagene her da, men i dag var jeg på skolen for å sette opp timeplanen min. Årets timeplan ser altså da sånn ut:

Semester 1:
Biology
English 10
Algebra II
Concert Band
Digital Imaging

Semester 2:
Chemistry
Government & Law
Algebra II
Concert Band
Architectural Design & Theory

Digital Imaging og Architectural Design & Theory høres ganske spennende ut. Jeg og Steve kanskje i samme klasse i Biologi! Jeg fikk med meg hjem en Baryton i dag, så da blir det spilling på meg i år også :D Concert Band'et er faktisk et fag på skolen her! Planen er også å melde meg på en Musical som de skal sette opp på skolen til høsten :P Husker ikke hva den het da men... SPANANDE LIKEVEL! Som de sier; Det er viktig å involvere seg i ting her!!
Ifølge Steve og Becky er jeg ganske heldig med mange av lærerene. Det er jo bra ;)
Skolen virker ganske grei generelt og, litt forvirrende å finne fram i begynnelsen kanskje, "men vet du hvor inianeren er, kan du finne det meste!" som Mrs. Horbas sa ;)
Igår hadde jeg forresten min aller første Wal-Mart opplevelse. De HAR ALT, men vi shoppa bare litt forskjellig school-stuff og sånt. Trenger ikke noe mer nå egentlig.

De neste ukene er det vel også ganske rolig her, men den 27. skal vi kjøre en tur til South Dakota. Bill skal gå på skole der borte, og vi skal kjøre over med flyttelass tror jeg. Tror også vi skal "up north" en helg før det. Er godt med noen uker til med ferie, men dette er faktisk det første året på veeeldig lenge at jeg gleder meg til å begynne på skolen :D

Blogges folkens!

Ingen kommentarer: