onsdag 6. august 2008

Flytider og Baseball

Hei igjen! Ja, det stemte at jeg fikk flytider igår... :D Ruten blir da altså slik (lokal tid):

Boston, MA 10:30 A.M - Philadelphia, PA 11:57 A.M
Philadelphia, PA 1:45 P.M - Milwaukee, WI 3:00 P.M

Skjønner ikke akkurat at jeg må innom Pennsylvania først, men man må vel ta til takke med det man får. Men jeg føler meg også litt heldig siden det er bare EN stopp og ikke overdrevet med venting. Med noen er det liksom 2 eller 3 stopper + at de må vente 4-5 timer på hver! Jeg må si at jeg er litt skeptisk på å bytte fly helt alene der, men jada, det skal nok gå greit nok...

Noe som jeg egentlig ikke skjønner noe av, er at natt til lørdag kan vi IKKE sove inne på rommene våre (?) Vi må liksom "sjekke ut" fredagskvelden, også tror jeg det skal være noe sånt som et avskjedsparty eller noe hele natten! Det er mange forskjellige tider alle drar fra Campen på, og jeg skal vedde på at jeg er en av de siste. Bussen min til Boston går sikkert ikke før kl 8 neste morgen! Og ikke nok med det, jeg har da liksom vært oppe i over 30 timer i strekk når jeg endelig får hilse på vertsfamilien (om jeg gjør som jeg har gjort hver dag her, står opp kl 6:30) :S Men men, det skal vel gå bra dette også... Er hvertfall helt utrolig spent på å få møte dem nå!!

Som jeg fortalte igår var vi på en Basaball-Match. Det var egentlig ganske morsomt selv om jeg ikke skjønner noe av reglene ennå. Var to lag som heter Capitales (fra Canada) og Rox (fra USA). Navnene var lengre, men jeg husker ikke mer :P Rox, som var laget som vi heiet på, tapte 7-4


Becky (Homerom-læreren min) og en av Staff'ene sammen med Rox' maskot!


Heather, en av de tøffe her ;)


Ok, da har jeg ikke mer å si for denne gang, men snakkes nok snart!

Ingen kommentarer: