tirsdag 5. august 2008

Wacky-Games og Newport!

Hei igjen, da sitter jeg her kl 8:30 og skal på "skolen" til kl 9. Men jeg fikk lyst til å oppdatere bloggen først:)

Skal innrømme at jeg hadde noen startproblemer med det samme når jeg kom hit, med hjemlengsel og sånt, men det gikk heldigvis over etter hvert. Trives forholdsvis bra på Campen her nå! På fredag hadde vi noe som kalles for Wacky-Games! Det var rett og slett helt fantastisk morsomt! Det er sånn masse sprø leker, og homerom'ene var liksom lagene. Klassen min er homerom B1 sammen med læreren Becky fra Wisconsin! Navnet vårt ble B-ones, eller Becky's Bones :P Som du ser på bildene under her, ordna vi oss et flagg av et putetrekk og kledde oss i svart. Vi lagde også et heiarop:
U-G-L-Y, You aint got no piratepraide, You're ugly yeah-yeah, you're ugly! + 2 "vers" til :D
Vinneren har vi ikke fått vite ennå... Denne kvelden er fremdeles den beste på hele Campen så langt!


Klar til kamp!


Meg, Juhani (Finland), Bjørn Vidar (Norge), Christer (Norge), og Neal (Nederland)


Neal as "The Hottest Chick"

Igår var vi til et sted som heter Newport Beach i Rhode Island, så da har jeg alt rukket å være i 2 stater :D Stranden var fin den, og vannet var ganske godt og forfriskende, men litt grumsete akkurat der vi var...!





Og til slutt, noen flere bilder fra pene Stonehill College!


Boland, lobbyen er der + at jentene sover der


Meg forran Dining Hall'en


Dette er "skolen" her


Og Simon, romkameraten :)

Ikveld skal vi på et Baseball-game :) Jeg vet ennå ikke noe om reisen videre til Wisconsin, annet en at det er på lørdag, men kanskje jeg får vite mer idag eller imorgen. Snakkes!

2 kommentarer:

Fred sa...

Ser så gøy ut!!
Metallica t-skjorte på finsken jo :D

Leonie sa...

Hehe, jeg la også merke til Metallica t-skjorten! ;D \m/

Ser kjempe gøy ut på camp! Du må kose deg videre, også får du ha en fin tur til Wisconsin!