søndag 10. august 2008

Framme i Wisconsin!

Hello people! Igår ettermiddag kom jeg endelig fram til mitt nye hjem i West Bend, Wisconsin, og jeg trives kjempegodt her allerede! Jeg begynner med å fortelle om de siste dagene på camp:

Torsdagskvelden hadde vi et såkalt Talent Show. Noen sang, noen dansa, og noen bare gjorde noe morsomt :P For å få et av de siste aktivitetene på mitt "Activity-Card" meldte jeg meg på som en "levende statue" Det gikk ut på at vi skulle stå på forskjellige plasser rundt om kring mens folk kom inn og fant plassene sine og når folk gikk ut igjen. Temaet var greske guder! Det var bittelitt pinlig men egentlig bare morsomt! Folk stillte seg opp og tok bilder rundt oss, og tok på oss osv! Laget en Toga av lakenet mitt og fikk et gull-belte og noe hårpynt:P Har bilder av det, men er ikke helt sikker på om jeg vil legge dem ut :P
Fredag var en forholdsvis kjedelig og trist dag... Etter skolen var det bare rett på rommene å pakke sammen sakene sine. Når kl ble 20 starta avsluttningsfesten, og når kl ble 24 måtte jeg ta farvell med vennene jeg har fått de siste 2 ukene... Håper at jeg får treffe noen av dem igjen. De fleste skulle være i spisesalen helt til bussene kom å henta dem, men siden jeg var på en av de siste bussene måtte jeg til Boland etter festen. Det var egentlig litt godt siden jeg bare fikk si hadet til alle på en gang + at vi fikk rom å sove i der. Kl 5 forlot buss nr 7 (min buss) og buss nr 8 Stonehill College. Ble en del venting på flyplassen siden flyet mitt ikke gikk før kl 10:30, men heldigvis ble det ingen forsinkelser på noen av flyene :)

Kom fram til Milwaukee litt før kl 15 igår, men det var ingen som møtte meg der! Ingen Moser's eller IEC å se noe sted! Så da ringte jeg EF kontoret i Boston for å høre hva jeg skulle gjøre... De skulle prøve å få kontakt med IEC'n osv, så jeg venten i litt over en time før jeg ble oppropa på de høytalerene. Fikk ikke med meg noe av det de sa, jeg hørte bare at de sa noe sånn som "Tørdjy Åni" :P så jeg måtte finne noen å spørre om hvor jeg måtte henvise meg. Når jeg fant ut hvor jeg skulle sto både Becky, Bill, Steve og Calla der! Endelig!! Det viste seg at de bare var forsinka i trafikken inn til Milwaukee, så ingen hadde glemt meg :P På veien hjem til mitt nye hjem, stoppa vi å kjøpte noe fastfood for å ta med. Etter litt under en time kom vi fram. Inne sto Bryan og ønska meg velkommen. Etter maten fikk jeg en gjennomgang av regler og forventninger og en omvisning av huset og gården, før jeg gikk opp til rommet og "flytta inn" I dag har jeg ikke gjort så mye spessielt, annet en å sett på TV, sett litt på hvordan de steller og ordner med kyllingene og grisene, og kappa litt ved sammen med guttene :P Imorgen skal Steve på skolen å ordne noe, og jeg skal ordne med fagene mine på tirsdag.

Så langt er jeg fornøyd med vertsfamilien min. De ler og tuller mye, poker hverandre og er ganske "silly" som de sier det. Becky er ganske høylytt når hun ser på sport :P Megan (Bill's kjæreste) har også vært på besøk her idag. Hun virker også ganske kul!
Huset er ikke så stort, men det er masse fint her inne! Har "nesten" et eget bad med badekar (boblebad?). Det er ikke mitt da, men tror ikke de bruker det så mye. Skal ta noen bilder rundt omkring her og legge dem ut etter hvert :)

Men nå er det legge tid for min del! Kos dere videre hjemme i Norge også ;)
Hilsen Blogg-Terje i Wisconsin!

Ingen kommentarer: