fredag 11. juli 2008

Not 11, but 200 chickens!

Jeg fikk bare lyst til å skrive ned dette nå =P Jeg snakka med Steve på msn (fikk faktisk kontakt med han) ikveld. Vi kom inn på temaet gårdsdrift og mye annet sånn generelt. Når vi kom inn på temaet mat sa jeg at jeg liker kylling. Oh.. we have lots of that, 200 of them. Og jeg bare sånn; What? 200? Didn't you have 11?? I noen papirer jeg fikk fra EF for en stund siden sto det at familien hadde 11 kyllinger, så jeg følte meg rett og slett litt dum etter dette... Men det stemmer at de har 6 griser da =P Jeg så for meg at de bare hadde en liten inngjerding med høner og en hane i jeg! Vel vel... da får jeg også lære meg litt om hvordan man oppdrar kyllinger også, og det skader jo ikke! =D

Jeg har i det siste sendt noen mailer som jeg ikke har fått svar på, men Steve sa at de har vært veldig travle, så da er det kanskje ikke så rart =) Men nå er det leggetid.

Natta!

3 kommentarer:

Leonie sa...

Wow, godt gjort av EF å prestere å si at de har 11, når de har 200! :o
Bra du fikk kontakt med vertfaren din! ;)

Terje sa...

Det var ikke vertsfaren, men vertsbroren. Vertsfar er den eneste der borte som jeg ikke har snakket med ennå =P

Leonie sa...

Åja, typisk meg. Må ha lest feil jeg da. ^^
Uansett, da får jeg gjøre det om til; Håper du får kontakt med vertsfaren din snart! ;)