tirsdag 15. juli 2008

Nytt farvel og nytt Moser-bilde

Ja... da har ja tatt farvel med Natasha også, som reiser til Ukraina idag. Vi var ute og kjørte bil sammen med Ingar og Kjersti i nesten hele natt! Først kjørte vi en runde i Rindal sentrum (tha place!) før vi kjørte nedover bygda til Surnadal. Det begynte å regne... Så bestemte vi oss for å besøke Unni, Ingar's søster. Vi satt der noen timer før vi gikk uti bilen igjen (nå var vel klokka 23:30 eller noe), og da var det noen som kom på at vi skulle dra til Orkanger på døgnåpen bensinstasjon! Da ble det altså nattmat er borte, før vi kjørte hjemover igjen og besøkte spøkelseshuset i Meldal! Det var faktisk litt skummelt også =P Men vi så ikke noe spøkelse da, ikke etterpå på bildene vi tok heller... Vi hadde også planer om å ta solarium idag (ja, faktisk) men det ble det ikke noe av?


Meg og Natasha


Kjersti og Ingar

Ikke noe nytt å fortelle på USA-fronten annet en at jeg har fått en e-post til som jeg ikke har orka å svara på ennå, men jeg gjør det vel iløpet av de første dagene ;) Skal prøve å spørre Bill om de har noen flere bilder de kan sende meg på e-post eller noe, men har ikke fått svar ennå... Men jeg kan benytte sjangsen med å legge ut et annet bilde av dem. Jeg fikk det sammen med de andre lengre ned her, men jeg har ikke scanna det innpå maskina før nå.


Steve, Bill, Becky og Bryan

Skal legge ut mer om det blir til at Bill sender bilder :)

4 kommentarer:

Kine Lovise sa...

Orkanger? Serriøst? Det er jo like ved der jeg bor! :p Er ikke det laangt fra der du bor btw? :p

Terje sa...

Ja faktisk =P
Like ved? Jeg bor ca 10 mil unna tror jeg... ;)

Kine Lovise sa...

Åja!

Like ved og like ved da fru blom :p Tar ca tre kvarter å kjøre ;)

Lene sa...

Vi skulle reise samtidig sant?^^
(svar gjerne på bloggen min så jeg ser svaret x))