søndag 10. mai 2009

Vår

Våren er virkelig kommet til Wisconsin nå! Forrige uke var kjempefin. Mange dager med over 20’C Først i uka klippet vi plenen for første gang. En vårdag her borte minner litt om en vanlig sommerdag i Norge liksom :) Helga var litt mere grå og våt, men det gjør ikke så mye. Vi skulle etter planen up north, men det ble det ikke noe av på grunn av regnet. Bryan hadde planer om noen ting som skulle gjøres der oppe, men det gikk visst ikke siden det skulle regne. Vi får se hvordan neste helg går. Ellers har helga vært ganske rolig. Ikke skjedd noe spessielt. Jeg hører at Becky og Bill koser seg veldig, og det er bra. For tiden er de i Wyoming tror jeg. Fikk snakket med bestemor i dag, som var veldig trivelig. Er faktisk over en måned siden sist jeg snakket med henne!

Jeg har i dag 2 gratulasjoner å komme med: Gratulerer med konfirmasjonen i går, Håvard! Gratulerer med bursdagen i dag, mamma! Imorgen begynner en ny skoleuke, og jeg vil si at det hadde vært ok med en litt lengre helg. Men sånn er det bare. Har bare 5 uker igjen på skolen nå. Selv får jeg intrykk av at mange skoler slutter allerede nå? Ikke noe jeg kan gjøre med det, så jeg skal vel holde ut. Kommer likevel hjem noen dager før dere slutter på skolen hjemme i Norge :P Jeg begynner å glede meg så utrolig mye på å komme hjem igjen nå altså. Dere aner ikke! Kan nesten ikke vente på at pappa og Kato kommer å henter meg på Berkåk :D Klart at det er masse å dra ifra, men det er så utrolig mye bra å komme tilbake til. Etter å ha bodd her i 9 måneder mener jeg at Norge fremdeles er verdens beste og vakreste land å bo i!

2 kommentarer:

Tonje sa...

you got it right dude ;) Eg har sommerferie no ;) (Men som sagt, har kun hatt juleferie sida skulen begynte, så eg treng litt ferie :D )

Anonym sa...

Takk Terje! Mamma.