onsdag 8. april 2009

Prioritering

Har hatt en ny veldig bra dag her borte :) Som vanlig er det early release på onsdag, og jeg kommer hjem kl 2 istedet for kl 3.30. Alltid godt det! Også er det bare en dag mer med skole før vi har over en uke med påskeferie. Skoledagen gikk kjapt som vanlig, og når jeg kom hjem fikk jeg snakket med både mamma, bestemor og kjære STINE! Til dere andre: Når jeg kommer hjem igjen, Stine kommer til å være førsteprioritet fram til hun reiser til Tyrkia den 25. juni! Da vet dere det...

Imorgen blir det pakking for fullt, før jeg drar over til practice. Har ikke pakka noe ennå, og vi begynner å kjøre nedover til Texas på fredags morgen. 22-24 timers kjøretur!

4 kommentarer:

Leonie sa...

Wow, du er liksom den eneste jeg kjenner som er i statene og har påske ferie! Kos deg da! :D

Terje sa...

Hadde ikke Spring Break da, eller Winter Break...

Anonym sa...

Kos d på tur kjære Terje!Påskeklem frå Mamma.

Anonym sa...

Hei Terje! Jeg tok meg en tur innpå bloggen din, og ble glad da jeg såg dette innlegget:) Gleder meg sånn til du kommer hjem, da skal vi trene sammen (kanskje i form av Rihanna-dans, men allikevel), trening er trening!! Vi kan dra på en etterlengtet fjelltur også, eller rett og slett daffe på sofaen, du bestemmer... Laksfestival er det jo også, og i år skal jeg være med:)Promise! Det er ikke så lenge til du kommer heller... Takk for at jeg blir førsteprioriteten, hihi:) Vi må finne på mye sprell de siste dagene der, før jeg reiser til Tyrkia. NEDTELLING NÅ:)