mandag 6. april 2009

I'm so HAPPY, HAPPY, HAPPY

'cause Terje got tickets for NIGHTWISH at Hartwall Arena in Helsinki, FINLAND, 19th of SEPTEMBER 2009!!! Ja, du hørte riktig! I september skal jeg og mamma til Finland! Også på stedet der End of an Era ble spillt inn!!! Guess who is EXCITED about seeing that concert from ROW nr. 7?


Is it a dream come true?

Men ellers har dagen vært normal. Ingen teater øving på grunn av noe greier som foregikk i salen der vi øver, men det fant jeg selvfølgelig ikke ut før jeg kom dit... Kanskje fordi jeg har hoppet rundt og tenkt på Nightwish i hele dag, og jeg bestillte billettene nesten før jeg sto opp, siden de ble lagt ut for salg i dag tidlig? Her skal man være tidlig ute! Men bomturen til skolen ble ikke helt meningsløs. Jeg måtte dit å hente penger jeg har samlet inn av å selge sjokolader for Fundraising for turen til Texas uansett.

Nå skal jeg se Paradise Hotel (ja, du hørte riktig igjen) før jeg legger meg.

Over og ut,
Kari og Knut!
Som Ingar ville sakt det.

2 kommentarer:

Leonie sa...

Herlig herlig, du får kose deg i Finland til høsten da!

Haha, alle er hekta på Paradise fortiden jaja (:

Terje sa...

Det skal jeg virkelig. Gleder meg enormt allerede!

Ja, det er Paradise Hotel som er det store akkurat nå. For utvekslingsstudenter også tror jeg :P Lett å følge med når man kan se det gratis på nettet...