fredag 3. april 2009

Brev fra EF

Da har det vært stille en stund igjen, men som dere bør ha fått med dere nå, er jeg ikke typen til å skrive "dette-har-skjedd-i-dag-innlegg" Og det skjer ikke noe spennende hele tiden i mitt liv heller...

Da har en ny uke fløyet forbi. Synes at de går bare fortere og fortere nå jeg. Helt sykt at vi har kommet til april allerede! Men ellers har den vært ganske normal egentlig. Etter skolen på onsdag gikk jeg og de andre utv. studentene til Coffee Corner for å møte Sally. For dere som ikke vet det har vi sammen med henne en klubb som vi kaller BOB (Beyond Our Borders) Vi diskuterte hva mer vi skal finne på før skoleåret er omme. Vi fant ut at vi skal få til en tur til Chicago i løpet av mai, og vi skal også ha en liten avskjedsfest noen dager senere, fordi Diana reiser hjem til Mexico allerede den 29. mai!

School Play practicen går også veldig bra. Jeg storkoser meg virkelig! Igår hadde vi første øvingen off book, og det gikk ganske bra me de aller fleste av oss. I tillegg til å være den veldig alvorlige politimannen Richard, skal jeg nå også være den superivrig turisten Luigi. To helt forskjellige personligheter, men de er kjempemorsomme å spille, begge to!

Idag lå det et brev fra EF-kontoret i Sveits på kjøkkenbordet når jeg kom hjem. Skjønte fort hva det var; hjemreise! 19. juni ble datoen jeg ankommer mitt kjære fedreland :D

(18. juni) 19:15 Chicago, IL --> (19. juni) 9:20 London, England
12:45 London, England --> 15:55 Oslo, Norway
16:33 Oslo --> 21:31 Berkåk ?

Jeg gleder meg veldig på å treffe alle sammen igjen nå, men samtidig er det en litt sånn grue-glede følelse rundt hele greia egentlig...

Ingen kommentarer: