torsdag 26. mars 2009

Wisconsin Dells

Da kommer det en litt forsinket oppdatering om Dells. På grunn av en fantastisk morsom helg med lite søvn, og rett inn i en travel hverdag, har jeg ikke orket å tenke på bloggen. Det er definitivt BE ACTIVE som følger til et vellykket utvekslingsår! Wisconsin Dells var nok en fantastisk samling sammen med utvekslingsstudentene! Ble også kjent med en del nye fjes. Sanat (Kirgisistan) Mark (Danmark) Natalia (Bolivia) Julian (Tyskland) Simone (Italia) + en del flere! Helt supre mennesker alle sammen! Vi har det alltid så ubeskrivelig morsomt sammen, og jeg kan nesten ikke vente til neste gang. Texas står for tur om 2 uker ;)

Satte kursen mot Fond du Lac rett etter skolen, og derifra til Dells. Når vi kom fram sjekka vi inn på et kjempefint hotell. Vi hadde 3 leiligheter, der hver leilighet hadde 5 dobbeltsenger. De hadde kjøkken med fullt tilbehør, stue, bad, egne boblebad, og alt du kan tenke deg! Det var også en liten vannpark inne i hotellet, med utendørs boblebad osv! Første kvelden var vi bare på hotellet, snakket, ble kjent med de nye, bestilte pizza, nede i vannparken, i boblebadet vårt og sånt. Jeg var på samme rom som blant annet Alejandro og Jan, og vi bestemte oss for å se en film som Calla hadde med seg (etter kerfew) Kite Runner. Vet at det skal være en veldig trist film, men jeg og Alejandro har en utrolig spessiell humor som ingen skjønner. Var vanskelig for oss å se film, fordi vi hele tiden holdt på å le oss fordervet og sprute popcorn på hverandre. Noe som skulle føre til mye frustrasjon for alle de andre neste kveld når alle sammen prøvde å se Twilight. Jeg, Jan og Alejandro ble liggende å snakke helt til kl 5:30 den første kvelden!

Neste dag dro vi direkte til en større vannpark rett etter frokost, og ble der stort sett hele dagen. Var veldig morsomt, men alt for mye folk der. Ved en av skliene måtte vi vente i nesten en hel time i kø! Tenk deg hvordan det er på sommeren når alle har ferie? Etter at vi kom tilbake til hotellet var det Taco-Dinner, og etter Twilight, dro vi til sentrum for å gjøre noe som heter Laser Tag. Da er du inne i et nokså mørkt rom og har krig med laser pistoler. Poenget er å treffe mest folk uten å bli truffet så mange ganger selv. Morsomt, men jeg tapte med glans! Når kvelden var over var de aller fleste av oss veldig trøtte, så vi la oss ikke så alt for seint.

Søndag var det å pakke sammen, for så å dra noen timer til vannparken igjen, før vi satte kursen mot Fond du Lac igjen. Som vanlig er det helt forferdelig å forlate gjengen og si adjø igjen. Trodde aldri jeg skulle bli så godt knytta til alle disse menneskene! Dette er jeg sikker på blir det jeg vil savne mest når jeg reiser ifra USA. Håper virkelig på å få besøke enkelte personer senere i fremtiden...

Ingen kommentarer: