tirsdag 16. desember 2008

I met Tom Cruise in NY!

Heisann dere!

Da var jeg tilbake fra en helt fantastisk helg i New York City. Var kjedelig å begynne på skolen igjen, og etter ei veldig travel helg med et gjenomsnitt på 4 timer med søvn hver natt kan jeg ikke påstå at jeg er helt våken ennå. Skulle gjerne oppdatert med et lengre innlegg idag, men så har det seg sånn at jeg holder på å drukne i lekser så det får heller bli en annen dag! Men det er noe jeg bare MÅ fortelle akkurat NÅ. Jeg hilste på Tom Cruise utenfor NBC Studios!! Alle på skolen hater meg nå :P








This last one is Jovana's picture, thank you!

Fortsettelse følger...

2 kommentarer:

therealme sa...

oi, du e heldig!
har lest hele bloggen din, og det ser ut som om du har et ganske interessant liv i amerika! *sukk*
- janne

L.M.V.B. sa...

BAH!
I hate you know!!!! xD

Men gratulerer ^_^