onsdag 3. desember 2008

The busses are coming!

Som jeg skrev forrige gang var det masse snakk om Snowday, og det ble det på mandag! For å si det sånn; det var ikke så kjempemasse snø å freake ut for! Klart at det snødde masse på en natt (kanskje opptil 25-30 cm!) men det har jo skjedd før også. Noe som forundrer meg er at det er forbudt med vintertekk her! De sier at de ødelegger veiene, men er det bedre å ødelegge bilder som kolliderer?

Var noe merkelig som skjedde på Mayfair som jeg glemte å nevne forrige gang jeg skrev her. Mot slutten av tiden der ble gruppa jeg var i stoppa av ei vakt som fortalte oss at det ikke er lov å gå alene i kjøpesenteret om man er under 18 år! Hallo? Det var bare på fredag å lørdag men alikevel?

På mandagskvelden sendte Calla meg oversikt over hva som skal foregå i New York. Det kommer nok til å bli en utrolig innholdsrik langhelg! Gleder meg skikkelig!!

I dag var det en kort dag på skolen igjen. Jeg liker det systemet de har med at skolen alltid ender kl 13 på onsdager :) I løpet av første time begynte det å snø igjen, og da er det første man hører "The busses are coming" Mange elever går i rundt å sier det i gangene hele tiden etter at de har sett et snøfnugg. Megan sier at det er noe de har gjort lenge. Hvertfall så ser det ut som om man får en skikkelig hvit jul i år!

Ingen kommentarer: