mandag 30. juni 2008

Avreisetider:

Idag kom avreisetidene! Skal møte opp på Gardermoen den 26. juli, kl. 13:45 Er kjempeglad for at jeg slipper å stå opp så tidlig som noen av de andre utvekslingsstudentene må =P Ruta blir sånn som dette (lokale tider):

15:45 Oslo --> 18:10 Paris
19:10 Paris --> 20:50 Boston

Jeg er også glad for at jeg slipper å vente mere enn en time i Paris! Føler meg skikkelig heldig med reiseruten min =D Reisen videre til familien den 9. august skal jeg få vite mere om på campen... Herregud som jeg gleder meg!!! Bare 25 dager, 16, timer og 35 minutter igjen nå =D


Vi flyr med Air France

Alt dette blir bare mindre og mindre drøm, og mer og mer virkelighet!

1 kommentar:

Jenny + Camilla sa...

snakker vi heldig? Jeg har oppmøte tid klokken halv fem om morgenen, jeg tror jeg dør! haha:)