fredag 25. juli 2008

Last night

Dette er da min siste natt i Norge og jeg skal til å legge meg nå. Har vært i Oslo noen dager også. Tatt en del bilder men gidder ikke å legge dem ut her... Imorgen kl 12:40 skal vi sette oss på flybussen mot Gardermoen. Noe jeg nesten ikke skjønner, er hvor rolig å lite reisefeber jeg har! Sitter bare her og later som ingenting liksom :P Tror ikke det går opp for meg før jeg flyet har letta jeg... Det eneste jeg tenker litt over, er om flyet fra Gardermoen kan bli forsinka, og det er ikke så bra! For i Paris er det bare 1 time med venting!! Men men, skjer det noe så er jeg hvertfall sammen med andre utvekslinsstudenter sånn at vi kan ordne opp sammen :)

I morgen etter hotelfrokosten skal jeg pakke fra med det siste, og mamma skal ta med seg hjem det jeg ikke trenger å ta med meg videre til USA. Dette er min livs reise, og nå er den faktisk nesten igang!!! Skal se om jeg får postet et innlegg eller to fra Camp, om ikke snakkes vi om noen uker ;)

The next time you guys hear from me, I'm in The US! :D

Ingen kommentarer: