onsdag 30. juli 2008

Boston

Hei! Tenkte at det var på tide å oppdatere bloggen min igjen.
Her på Stonehill går det ganske bra. Har blitt kjent med en del folk nå, og vi ler og har det gøy. Classes er morsomt, og lærerene er kjempekule :D Har begynt å bli litt lei av maten allerede da, men tror det blir LITT mindre fastfood og usunn mat når jeg kommer til vertsfamilien... Jeg har også blitt litt bedre kjent med romkameraten min, Simon :)
De to første dagene på camp var helt greie, men jeg skal innrømme at jeg hadde litt hjemlengsel av og til. Jeg følte kanskje at jeg forsvant litt i mengden her, siden det er så mange folk og jeg er ikke akkurat typen som bare løper bort til folk og bare begynner å prate med dem... Men dette er noe jeg må lære meg til, Im in Amerika now!! Det begynner å gå bra med engelsken nå, av og til begynner jeg bare å snakke på engelsk uten at det er meningen :P Noe som er ganske morsomt, men egentlig ikke uventet, er at veldig mange her sliter med å uttale navnet mitt. Derfor har jeg ordnet meg et kallenavn; Terry! Noen av lærerene og sånt prøver seg på mange forskjellige versjoner. En av dem er som Joe sier; Tørdjjei Åån! xD

Dagen igår var kjempemorsom; Vi var nemlig til Boston! Bussene dro fra Campusen litt over kl 9. Bussene var sånne gule amerikanske skolebusser. For å være helt ærlig er de ikke noe særlige å sitte i...
Når vi kom til Boston fant jeg (Terry), Vibeke (Rebecca), Ingeborg (Ginger) Marit (Mærrit?) og Erlend (Ørlnd) ut at vi skulle dra å sjekke ut Harvard University. Vi tok dermed Subway'en dit. Overaskende nok fant vi ut av subway systemet og fant rett tog. Når vi kom dit ble vi egentlig litt skuffa. Det var liksom ikke SÅ stort og fint som vi hadde tenkt oss... Men anyway; Boston er en kjempefin by! Stort sett holdt vi oss rundt der hele dagen, fant en resturant og spiste lunch og bare gikk rundt og rundt litt i gatene :P Vi klarte også å rote oss bort noen ganger (A) Etterpå dro vi tilbake til Boston Common der bussene kom og henta folket kl halv 6. Igår kveld var det Pizzakveld og Dance her!

I dag er bare en helt normal dag tror jeg, men jeg må gjøre en del aktiviteter. Det kreves at du gjør minst 12 aktiviteter iløpet av disse to ukene, og jeg har bare gjort 3 ennå :P På fredag skal det være såkalte Wacky Games, noe jeg er ganske spent på hvordan utarter seg, og på mandag skal vi til Newport Beach!

Internettet er så jævla treigt her, så jeg får ikke lagt ut bilder nå. Skal prøve litt senere... Om ikke så legger jeg dem ut når jeg kommer til familien :)

Snakkes!

1 kommentar:

Aleco sa...

Hei! Du vet ikke hvem jeg er, men må bare kommentere :) Har bodd i Wisconsin i til sammen tre måneder så lykke til forresten! Hvordan er det på den sammenkomst leiren på forhånd? Og hvilket selskap reiser du med?

~ Aleksander