tirsdag 17. juni 2008

Oppdatering

Da sitter jeg her og tenkte det var på tide å oppdatere bloggen igjen. Skal på skolen siste gangen i morgen for å få karakterene, så da er min siste skoledag i norge over! Nå er det 38 dager til jeg reiser fra trygge Surnadal og ut i verden! Tror ikke det helt har gått opp for meg ennå! Har hatt mye kontakt med the Moser's i det siste. E-poster fram og tilbake med Becky og snakka med Steve på msn en gang i blant. Snakka fakisk med han for noen timer siden. For noen uker siden fikk jeg en mail av Calla Kuehl, områderepresentanten min, og fortalte litt om seg selv og hva hun driver med. Hun bruker å planlegge aktiviteter for studentene sine (ca 30 til sammen) en gang i måneden. Nå driver hun faktisk å planlegger tur til New York i desember og kanskje Hawaii i januar! Kan kanskje se fram til julehandel i New York og "Syden-tur" i januar da! Hadde vært perfekt!!!

Det kom en "Host Family Application" i posten fra EF idag der det sto mye info om familien og sånt, vet det meste fra før da, også var det med noen bilder av dem og huset jeg skal bo i. Jeg skal legge inn bildene på bloggen i løpet av de næmeste dagene, men jeg må scanne dem inn på dataen først. Det sto også litt informasjon om skolen. Det ser ut som jeg kanskje blir senior! Tidligere utvekslingsstundeter som gikk på Kewaskum High har hvertfall vært det. Om det stemmer alt som står der, ser ut som jeg får med meg graduation, diplom og hele pakka!

Har også ordna med intervju på ambasaden for å søke om visum nå. Datoen blir mandag 7. juli kl halv 9. Tenker det blir til at jeg tar nattbuss både til og fra Oslo. Vil ikke akkurat si at jeg gleder meg så mye til å vente 3-4 timer i kø utendørs, hvertfall ikke om det regner...!

Ja... da har jeg ikke noe stort mere nytt å fortelle, men skal prøve å ikke vente så lenge før jeg oppdaterer bloggen neste gang!

1 kommentar:

Henriette sa...

3-4 timer utenfor ambassaden er kanskje litt vel pessimistisk! Jeg var på ambassaden 17. juni og da var det i følge vakten utenfor "fullt kjør"=mange mennesker pga at det snart var ferie. Jeg ventet en drøy halvtime utenfor for jeg slapp inn. Ta med deg paraply så går det nok bra! Ventet riktignok en del inne også da ;) Har skrevet om ambassadebesøket i bloggen min. - Henri(også kommende utvekslingsstudent)